خرید رپورتاژ آگهی توی عصر حاضر که تعداد سایت ها رو به افزایش هست می تونه مزیت های زیادی برای کسب و کار ما داشته باشه. مزیت هایی مثل تبلیغ مستقیم در سایت ها، افزایش اعتماد موتورهای جستجو به سایت ما و تاثیر مثبت بر روی سئوی سایت و افزایش رتبه سایت و مواردی از این دست!
البته پیش از انتشار رپورتاژ آگهی مهمه که دقیقاً بدونیم هدف از انتشار رپورتاژ چی هست. از اونجایی که اغلب ما وبمسترها و مدیران سایت ها، هدف مشترکمون برندسازی و افزایش رتبه در گوگل هست، باید با این دیدگاه به سمت انتخاب رسانه های رپورتاژ آگهی قدم برداریم.
انواع رسانه برای انتشار رپورتاژ آگهی
بعد از اینکه هدفمون از انتشار رپورتاژ آگهی مشخص شد، می تونیم یکی از انواع رسانه های زیر رو برای خرید رپورتاژ انتخاب کنیم:
- خرید رپورتاژ خبری – مجله ای (اختصاصی)
- خرید رپورتاژ آگهی وبلاگی (اختصاصی)
- خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی از وب سایت دانشگاه های معتبر جهان
سوالات مرتبط با خرید رپورتاژ
رپورتاژ ما در چه سایت هایی انتشار پیدا می کنه؟
سایت ها و وبلاگ هایی که رپورتاژ شما در اون ها منتشر می شه اختصاصی هستن که جهت دریافت نمونه ای از منابع رپورتاژی می تونید در ناحیه کاربری ثبت نام کنید و تیکت بزنید تا لیست رسانه ها برای شما جهت بررسی ارسال بشه.
رپورتاژ خبری مجله ای چه نوع رپورتاژی هست؟
رپورتاژهای خبری مجله ای رپورتاژی هستن که در سایت های خبری اختصاصی نشونت منتشر می شن. اصطلاحاً به این وب سایت ها پی دی ان (PDN) هم گفته می شه.
مزیت خرید رپورتاژ آگهی خبری نشونت اینه که قیمتی بسیار کمتر از سایت های خبری دیگه داره و خیلی از محدودیت های سایت های رایج خبری مثل امکان عدم انتشار در دسته بندی اختصاصی یا درج هشتگ رپورتاژ یا تبلیغات رو هم نداره.
اطلاعات بیشتر ر مورد خرید رپورتاژ وبلاگی: https://neshoonet.ir/reportage/