عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 فروردين 1400
بازدید : 748
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

محمد شهریاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در روز مشابه سال گذشته ۷۷۶ میلیون متر مکعب آب در پشت سدهای پنجگانه این استان ذخیره شده بود که این امر کاهش وضعیت منابع آبی را نشان می دهد.

وی افزود: درحال حاضر ذخیره آب در دریاچه سدهای امیر کبیر ۱۵۸ میلیون متر مکعب، لتیان ۵۱ میلیون متر مکعب، طالقان ۳۱۹ میلیون متر مکعب، لار ۸۰ میلیون متر مکعب و ماملو ۱۳۷ میلیون متر مکعب است.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به کاهش چشمگیر بارش ها گفت: از ابتدای سال آبی جاری تا کنون ۲۳۵ میلی متر بارندگی در حوزه عملکرد استان تهران به ثبت رسیده است که این میزان بارش در مدت مشابه سال آبی گذشته ۳۹۷ میلی متر بوده که با کاهش ۴۱ درصدی مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای فروردین ماه سالجاری تاکنون فقط ۲.۳ میلی متر بارش در سطح استان داشتیم که این رقم در مدت مشابه فروردین ماه سال گذشته ۱۳۲ میلی متر بوده است.

شهریاری با تاکید بر اینکه بر اساس نتایج برف سنجی های انجام شده وضعیت مناسبی به جهت ذخیره برفی در حوضه آبریز سدهای تهران نداشته ایم گفت: فصل بهار زمان آبگیری سدها بوده و اساسا در اثر ذوب برف حاصل از بارشهای بهاری می بایست شاهد آبگیری حداکثری در سدها باشیم اما در سال جاری بدلیل نبود ذخیره مناسب برفی و بارندگی های بهاری متاسفانه آبگیری و افزایش حجم ذخیره مناسب آب در سدهای تحت پوشش را نخواهیم داشت.

وی گفت: با این وضعیت منابع آبی و کاهش ذخیره آبی و همچنین روند افزایشی میانگین دمای هوا ، از شهروندان درخواست می کنیم که با حساسیت بیشتر نسبت به مصرف آب اقدام کرده و صرفه جویی این نعمت الهی را مدنظر داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای تامین آب شرب مطمئن و پایدار بخصوص در ماههای پیش رو و با توجه به شرایط کرونایی حاکم در استان اگر همراهی و همکاری شهروندان با شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان تهران در مدیریت مصرف بهینه آب و صرفه جویی صورت پذیرد مطمئنا با چالش و مشکلات جدی تامین آب در شرایط کم آبی امسال بخصوص در ماههای اوج مصرف آب مواجه نخواهیم شد.


تاریخ : دو شنبه 30 فروردين 1400
بازدید : 1652
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

سفارشها روز قبل در وبسایت شرکت ثبت میشود و مشتریان در زمان ثبت نام، ملزم به پرداخت هزینۀ غذا و همچنین هزینۀ ارسال آن هستند؛ سپس سفارشها پس از تأیید به آشپزهای منتخب مشتری ارسال میشود. 5 گرم اسانس در روز برای هر راس( بودند. برای سادهسازی و وجود محدودیت دسترسی به دادهها، تمام مدلها براساس مجموعهای از مفروضات ساخته میشود. در ابتدای شروع فرایند شبیهسازی، این شرکت توانسته است تمام مناطق شهر تهران را پوشش دهد. در ابتدای شروع فعالیت این کسبوکار، فقط مناطق محدودی از شهر تهران تحت پوشش این شرکت قرار داشت. این بازار در جزیرهی ماله در کنار بندر داخلی قرار دارد. مرادی در ادامه بر این نکته نیز تاکید کرد که صنایع غذایی نیازمند حمایت هستند؛ چراکه برخلاف سایر صنایع که منابع مورد نیاز آنها در دسترس است، تامین مواد اولیه این بخش بهصورت سالانه انجام میشود و هر تغییری در کشت و برداشت میتواند تولید این بخش را تحت تاثیر قرار دهد.

از آنجا که جوامع با محدود کردن ارتباطات درجهت کاهش سرعت انتشار کوید 19 گام بر می دارند ، مردم با چالشها و پرسشهایی درمورد چگونگی انجام امور اولیه ی خانه مانند خرید مواد غذایی و دارو و انجام امور بانکی مواجه هستند. شما می توانید برای خرید مواد اولیه غذایی مورد نیاز از همکاران ما لیست قیمت مواد اولیه غذایی را تهیه فرمایید. بازار کمتر مدتی چنین شرایطی را برتابیده و خیلی زود برندهای دیگر محبوبیت خود را در بازار جایگزین خواهند کرد. این هزینه در شرایطی است که در مهمانخانههای محلی اقامت کنید، غذاهای محلی بخورید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. رستوران اصلی این مجموعه، رستورانی شیک و مجلل با بهترین و باکیفیتترین غذاهای ممکن است. حملکننده موظف است ظرف مدتزمان تعیینشده، غذاهای گرم و خانگی را به مشتری تحویل دهد. که غذا را از مراکز خانگی پخت غذا به سفارشدهندگان در نقاط مختلف شهر تهران تحویل میدهد.

در حال حاضر، ارسال غذا فقط در چند منطقه از شهر تهران امکانپذیر است که این امر، یکی دیگر از محدودیتهای مطالعه محسوب میشود. یکی از نکات مهم برای این سیستم، تهیۀ مواد غذایی سالم و با کیفیت از مواد تازه و بدون ضایعات است. برای این منظور، زمان سفارش فقط از ساعت 15:00 تا 18:00 روز قبل است؛ بنابراین، آشپزها میتوانند برای خرید سبزیجات و مواد غذایی تازه برنامهریزی کنند. با توجه به اینکه محصول این کسبوکار، یک وعدۀ غذایی برای ناهار است، زمان تحویل فقط بین ساعت 12:00 و 1:30 بعدازظهر هر روز است. این سیستم فقط برای فروش وعدۀ غذایی ناهار تنظیم شده است. متغیرهای پژوهش جاری از متن مصاحبه با برخی مدیران کسبوکار مربوط، مستندات موجود در اینترنت و شبکههای مجازی و تحلیلهای پژوهشگران استخراج شده است؛ به بیان بهتر، برای درک و شناسایی متغیرها به روش پویاییشناسی سیستم، به مشاهدۀ بخشهای سیستم از نزدیک و مطالعۀ روندهای بین اجزای اصلی سیستم نیاز است.

چگونه میتوان با استفاده از پویاییشناسی سیستم، متغیرهای اصلی مسئله را شبیهسازی و پیشبینی کرد؟ هدف از محاسبه کششها، پس از محاسبات پارامترهای یک مدل، بررسی اثرات درآمدی و قیمتی (خودی و متقاطع) میباشد که بهوسیلهی محاسبه آنها قادر خواهیم بود تحلیلهای اقتصادی را انجام دهیم. دادههای دردسترس برای اعتبارسنجی مدل، متعلق به بازۀ زمانی فروردین 94 تا اسفند 96 است و فرایند شبیهسازی برای 3 سال بعدی، یعنی از ابتدای سال 97 تا انتهای سال 99 انجام شده است. گاهی بهعلت محدودیت مرزهای مدل، یک متغیر که در واقعیت از حاصلضرب چند متغیر یا به شکل معادلهای با چندین متغیر است، فقط بهصورت یک عدد ثابت بیان میشود؛ برای نمونه، هزینۀ حمل هر سفارش، بهطور میانگین، 3500 تومان است که این یک متغیر با عدد ثابت است. گفتنی است دسترسینداشتن به دادههای لازم برای تفکیک بیشتر مدل، این محدودیت را بر پژوهش تحمیل کرده است. این رفتارهای نامطلوب به تحمیل هزینههای هنگفت ناشی از نگهداری موجودی بیشتر از حد نیاز و همچنین هزینههای کمبود محصول در صورت نگهداری موجودی کمتر از حد نیاز منجر میشود (هوانگ و کونچ، 2012). بهطور کلی، استفاده از پویاییشناسی سیستم، گامی مؤثر برای حل مدلهای پیچیده در فرایندهای کسبوکار است (لی و هو، 2012). پویاییشناسی سیستم، بهعنوان رویکردی عملیاتی، کمّی و انعطافپذیر برای شبیهسازی یک مدل کسبوکار شناخته شده است.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com