عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1401
بازدید : 466
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

متن آهنگ خیال کن میلاد بابایی

 

خیال کن♬♫ دست تو دستم بدون ترس تو شهری♬

خیال کن♬♫ زندگی خوبه نه دردی هست و نه قهری♬

نگو اینا همش فکره♪ نگو اینا فقط رویان♩

میخندیم از ته دل مــــــ♩ــــآ یه روز خوب تو تهـــــــــ♬ـــــران♬

خیال کن که اینا یه روز واقعــــــــــــــــ♬♫ــــــی شه

خیالش که اینه پس اون روز چی میشـــ♭ــــه

من از فکرش حتی یکم نیمه مـــ♩ـــستم♩

که دستاتو بی ترس بگیرم تو دستـــــــ♪ـــم♩

 

https://musicdel.ir/single-tracks/195663/


تاریخ : دو شنبه 26 دی 1401
بازدید : 475
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 ترفندهای مهم بازی فیفا موبایل FifaMobile

دانستن تکنیک های فیفا موبایل یکی از مهم ترین چیزهایی که شما نیاز به در نظر گرفتن به منظور تبدیل شدن به یک حرفه ای در این بازی جذاب است. این بازی با وجود قابلیت های محدود تلفن های همراه دارای ویژگی های زیادی است و امکان استفاده صحیح از این عملکردها می تواند مزیت خاصی را در بازی ها به شما بدهد. این ترفندها چیزهای ساده ای هستند که ممکن است اصلا جدی نگیرید اما جدی گرفتن بسیار مهمتر از چیزی است که فکر می کنید. این ترفندها می توانند نتیجه بازی را به نفع شما تغییر دهند وقتی واقعا فکر می کنید به بن بست رسیده اید. در سایت https://www.ea.com/games/fifa/fifa-mobile بازی را دانلود کنید اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترفندهای فیفا موبایل, در ارتباط باشید به پایان این مقاله از شکلک سری بازی کلاهبرداری با ما.

ترفندهای بازی فیفا موبایل

  قبل از اینکه به ترفندهای بازی موبایل فیفا نگاه کنیم بهتر است در مورد اینکه چرا اصلا باید به این ترفندها اهمیت دهیم صحبت کنیم. بازی هایی مانند فیفا که یک روند تکراری وجود دارد و شما باید فرایندهای تکراری را انجام دهید قطعا بعد از مدتی خسته می شوید و از طرفی سازندگان می توانند تنوع خاصی را در بازی خرید فیفا کوین https://giftfa.com/ ایجاد کنند. در نتیجه تنها راه ماندن توسعه دهندگان چنین بازی هایی استفاده از ترفندهای مختلفی است که بازیکنان می توانند اشتیاق خود را برای تکرار بازی حفظ کنند.  

نگاهی به فیفا موبایل

بسیاری از اوقات ما بی هدف فوتبال شلیک می کنیم تا شانس خود را امتحان کنیم. هر از گاهی می تواند سرگرم کننده باشد اما تکرار مداوم بازی شما را خراب می کند. البته, می تواند هیچ فرمول برای تیراندازی وجود دارد, چرا که در شرایط مختلف صورت گرفت, و درخواست تجدید نظر خود را این است که هیچ شانسی برای موفقیت وجود دارد. اما در هر صورت باید در هدف گیری و انتخاب زمان تیراندازی دقت کنید و این تنها با تمرین و تکرار امکان پذیر است! خوب است که در مورد ضربات ایستگاه صحبت نکنیم. ضربه زدن به ایستگاه ها به خودی خود یک مشکل بزرگ است و شما باید با دقت بیشتری از ایستگاه ها استفاده کنید. شما باید یاد بگیرید که چگونه با تمرین مداوم ضربات رایگان را به گل تبدیل کنید و نتیجه بازی را کاملا تغییر دهید.  

دادن پاس های حرفه ای فیفا موبایل FifaMobile

یکی از مهمترین تکنیک های فیفا موبایل پاس دادن است اما نه به شکلی که فکر می کنید. پاسخ های به موقع و حرفه ای می تواند همه را شگفت زده کند و نتیجه بازی را به نفع شما کاملا تغییر دهد. لازم نیست پاس بدهید اما با پاس دادن در زمان مناسب و طبق برنامه شخصی خود می توانید خوب بازی کنید. جالب است بدانید که دلیل از دست دادن بسیاری از بازیکنان موبایل فیفا ناتوانی در عبور صحیح است. مبارزه دو لبه است blade.it می تواند بازیکن شما را اخراج کند یا شما را مجبور به گلزنی کند و اینکه کدام گزینه شامل شما می شود کاملا به نوع مبارزه شما بستگی دارد. تکل نوعی غلغلک دادن است-شما باید بدانید چه زمانی باید تکل درست کنید که منجر به خطا نشود و توپ کاملا از کنترل بازیکن حریف خارج شود. البته لازم به ذکر است که این کار با هر سطح مهارتی هنوز خطر خاص خود را دارد و بهتر است در نزدیکی دروازه خود ریسک نکنید.  

نگاهی کنترل از  FifaMobile

یکی از ترفندهای فیفا موبایل که به شما امکان می دهد بازی را بهتر کنید این است که به هوش مصنوعی بازی وابسته نباشید! بهتر است کنترل بازی را در دست بگیرید و همه چیز را کنترل کنید. به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی برای کمک به شما یا مخالفان شما طراحی شده است نه جایگزین شما یا حریفان. متاسفانه نه فیفا موبایل و نه انواع دیگر شبیه سازهای فوتبال نقش دروازه بان را خیلی جدی نمی گیرند! دروازه بان شما با چوب خشک در وسط دروازه نیست و در بسیاری از شرایط به خصوص وقتی توپ از پای حریف فاصله دارد.شما می توانید توپ رو به جلو حرکت می کند و نمره حریف اجازه نمی دهد. شما می توانید از ویژگی های پرداخت شده استفاده کنید استفاده از خدمات پرداخت فیفا اجباری نیست, و شما همچنین می توانید یک بازی خوب بدون Y. اما اگر قصد استفاده از امکانات ویژه فیفا موبایل را دارید می توانید با خرید نسخه پولی بازی به هدف خود برسید. برخی از رایج ترین تکنیک های موبایل فیفا با این ویژگی های خاص در دسترس هستند. شما همچنین می توانید خرید فیفا نقطه موبایل در فروشگاه ایران موجو.

ضد حمله بازی فیفا موبایل

متاسفانه, بسیاری از بازیکنان فیفا همراه در حمله و یا دفاع از تمرکز, در حالی که یکی از بهترین تکنیک های فیفا موبایل است که می تواند شما را یک بازیکن خطرناک است که همیشه برای ضد حمله نگاه. در ضدحملات می توانید به طور غیر منتظره ظاهر شوید و حریف خود را حتی در لحظات هیجان زیاد غافلگیر کنید. همانطور که در ابتدا ذکر شد فرمول خاصی برای هیچ یک از ترفندهای موبایل فیفا وجود ندارد زیرا بازیکن می تواند در موقعیت های مختلف باشد. با این حساب برای اینکه بتوانید در فعالیت های مختلف مانند تیراندازی و هر فرصت دیگری برای بازیکنان موبایل فیفا بهتر به نظر برسید باید همیشه بازی و تمرین کنید و در موقعیت های مختلف ترفندهای فوق را امتحان کنید.ویژگی های زیادی در بازی موبایل فیفا وجود دارد که متاسفانه به دلیل شیوع این ویژگی ها جدی گرفته نمی شود. از طرفی بازیکنان موبایل فیفا به دنبال کدهای تقلب یا اقدامات عجیب به عنوان ترفند هستند و غافل از اینکه همه ترفندهای فیفا موبایل یک وسیله ساده است که در نظر نمی گیرند! فقط کمی دقت در پاس دادن و ضربه زدن می تواند نتیجه بازی را بهبود بخشد اما با تمرین و بازی زیاد می توانید این مراحل را به صورت حرفه ای تری نیز انجام دهید و اصلا برای خود ترفند نزنید.   


تاریخ : یک شنبه 25 دی 1401
بازدید : 477
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

قیمت بهترین مارک سرامیک کف

به عنوان برترین تولید کننده کاشی و سرامیک ایرانی، برندهای معروفی از این محصول مانند کاشی گلادیس وجود دارد. کفپوش سرامیکی برای پوشش کف ساختمان ها استفاده می شود. علاوه بر زیبایی ظاهری، دوام و استحکام سرامیک بسیار مهم است. برای اطلاع از قیمت سرامیک برندهای مختلف به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم قابل انجام است. بسیاری از خریداران در مورد قیمت بهترین مارک های کف سرامیک جویا می شوند تا بتوانند هزینه های خود را برآورد کنند. برای خرید بهترین مارک کفپوش سرامیکی ابتدا باید از کیفیت و ویژگی های آن مطمئن شده و یک مرجع مطمئن برای خرید انتخاب کنید. کف سرامیک انواع مختلفی دارد.

نوع، طرح، کیفیت، متریال اولیه و ابعاد این سرامیک ها با یکدیگر متفاوت است. سرامیک ها دارای درجه بندی هستند و این درجه بندی با توجه به کیفیت آن ها در نظر گرفته شده است. بدیهی است به هر میزان سرامیک دارای  متریال اولیه با کیفیتی باشد قیمت آن نیز بیشتر است. قیمت سرامیک های کف به صورت متری حساب می شود و رنج قیمتی آن ها با توجه عوامل متفاوتی تعیین می شود. سرامیک های کف با استفاده از روش های متفاوتی به تولید می رسند و فرآیند تولید آن ها می تواند توسط هر تولید کننده متفاوت باشد. علاوه بر مقاومت و استحکام سرامیک، نوع طراحی و ابعاد سرامیک نیز از عوامل مهم در قیمت گذاری این محصول محسوب می شوند.

شما عزیزان می توانید قیمت بهترین برندهای سرامیک کف و دیوار را در فروشگاه اینترنتی رضایی https://rezaeigroup.ir/  مشاهده نمایید. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که سرامیک کف چه رنگی خوبه؟ و یا اینکه کلا برای انتخاب رنگ سرامیک کف محدودیتی وجود دارد یا خیر؟ در بخش مقالات کاشیران به بررسی این موضوع نیز می پردازیم. 

بهترین مارک سرامیک کف چه رنج قیمتی دارند

سرامیک های کف باید دارای ویژگی های باشند که آن ها را برای کف، مناسب کنند. رنج بهترین مارک سرامیک بر اساس ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر سایش، رطوبت، فشار، خوردگی و ... تعیین می شود. اغلب سرامیک هایی که برای کف ساخته می شوند دارای درجه بندی هستند و افراد می توانند با توجه میزان بودجه ای که دارند، سرامیک مورد نظر خود را تعیین کنند. نقشی که سرامیک کف در زیبایی و استحکام ساختمان دارد باعث می شود تا خریدار برای انتخاب به سمت نمونه های با کیفیتی که در بازار وجود دارند جذب شود.

قیمت بهترین مارک سرامیک باید زیر نظر صنف تولید کنندگان سرامیک تعییین شود و با توجه به استاندارد های خاصی قیمت گذاری می شود. مصالح ساختمانی از جمله سرامیک کف به طور مداوم تغییراتی را در قیمت دارند و این تغییرات اغلب روند افزایشی دارد. با توجه به اینکه این محصول نمی تواند قیمت ثابتی داشته باشد بهترین کار این است که قبل از خرید از مراکز مطمئن استعلام قیمت شود. برای خرید سرامیک های محبوب قبل از خرید باید اطلاعات کاملی از انواع سرامیک کف کسب کنید و بعد از آن، قیمت مدل های مورد پسند را از چند جا استعلام کرد.

لیست قیمت کف سرامیک را می توان از فروشگاه اینترنتی کاشیران مشاهده کرد. تمامی قیمت های موجود در این سایت قیمت های واقعی و به روز شده انواع سرامیک های کف هستند. اگر به دنبال راهنمای خرید سرامیک کف هستید می توانید با کارشناسان کاشیران تماس بگیرید و یا به بخش مقالات کاشیران مراجعه کنید و اطلاعات مفید در این بخش را مطالعه نمایید.

بهترین مارک سرامیک کف با قیمت مناسب

بهترین مارک سرامیک کف باید علاوه بر اینکه بتواند مقاومت بالا و زیبایی لازم را داشته باشد از نظر قیمت نیز باید مناسب باشد. هزینه ای که برای بهترین مارک سرامیک کف پراخت می شود در واقع در برابر برخی از ویژکی های این محصول پرداخت می شود. از ویژگی های بهترین مارک سرامیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام و مقاومت بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • تنوع در طرح و رنگ
  • زیبایی و چشم نوازی
  • مقاوم در برابر مواد شیمایی
  • عایق بودن در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر سایش و خوردگی و ...

عوامل متفاوتی بر قیمت سرامیک تاثیرگذار هستند که می توان از آن ها به هزینه های حمل و نقل و استخراج مواد، درجه متریال مورداستفاده، طرح و شکل، اندازه، ضخامت، بعاب دار بودن یا نبودن، دستمزد نیروی کار، برند و ... نام برد  قیمت سرامیک درجه 2 را می توانید در سایت معتبر کاشیران مشاهده کنید.

نتیجه گیری نهایی

برای استعلام قیمت بهترین سرامیک های کف می توان به سایت کاشیران مراجعه نمود. قیمت های این سایت به صورت آنلاین و به روز قابل مشاهده هستند. تمامی محصولات این مجموعه از برند های معتبر تهیه شده اند و می توان هر نوع از سرامیک را با ذکر مشخصات و ویژگی ها، شرکت سازنده و قیمت آن مشاهده نمود. امکان ارتباط با کارشناسان و مشاوران فروش برای کسب اطلاعات بیشتر در این مجموعه برای خریدارن فراهم شده است.


تاریخ : پنج شنبه 22 دی 1401
بازدید : 492
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

کمد وسیله ای است که برای نظافت و نظم بخشیدن به وسایل خانه استفاده می شود و همچنین زیبایی دکوراسیون منزل شما را تکمیل می کند. کابینت ریلی ام دی اف به دلیل ویژگی های منحصر به فردش طرفداران خود را دارد. در این قسمت به بیان ویژگی ها، مزایا و معایب این نوع کابینت پرکاربرد و نسبتا ارزان می پردازیم تا در صورت نیاز با اطلاعات کامل آن را از فروشگاه اینترنتی تنیل چوب سفارش داده و خریداری کنید.


ویژگی های کابینت آهنی ام دی اف
همانطور که از نام کابینت ریلی ام دی اف مشخص است، متریال به کار رفته در داخل آن از ام دی اف است.
در ساخت درب کمد دیواری ریلی ام دی اف از لولا استفاده نمی شود بلکه توسط ریل باز و بسته می شود.
هیچ محدودیت عرضی برای کابینت ریلی ام دی اف وجود ندارد. درهای آن را می توان از درهای کمدهای معمولی یا لولایی پهن تر در نظر گرفت.
مزایای کابینت ریلی ام دی اف
اکنون که وارد این صفحه شدید قطعا قصد خرید کابینت ریلی ام دی اف را دارید. از این رو فروشگاه تنیل چوب مزایا و معایب آن را برای شما توضیح می دهد تا بتوانید این محصول را به طور کامل بشناسید.

کمد ریلی از ام دی اف
قابل استفاده در شرکت ها و ادارات
از آنجایی که معمولاً صندلی و میز در جلوی کابینت ماکت ام دی اف قرار می گیرد، این محصول بهترین انتخاب برای مشاغل و ادارات است، چون باز و بسته می شود، مجبور نیستیم درب آن را به سمت خود بکشیم. در واقع می توان از فضای جلوی انبارها استفاده بهتری کرد.
ضخامت درب کمد لباس ریلی ام دی اف
به طور کلی درب کمدهای ریلی ضخیم تر از کمدهای معمولی است در نتیجه هنگام درآوردن لباس از این نوع کمدها نخ کشیده نمی شود و پاره نمی شود.
درب کابینت ریلی ام دی اف قوی
روی درب کابینت ریلی ام دی اف هر نوع ویترای و آینه سنگین را می توانید نصب کنید. در واقع درهای آن نسبت به درب های معمولی در برابر وزن اضافی مقاومت بیشتری دارند.
کابینت آینه ام دی اف قابل تنظیم
اگر از طرح و رنگ کمد ریلی ام دی اف خوشتان نمی آید می توانید با کارشناسان تنیل چوب تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا کمد مورد نظر را مطابق سلیقه شما تهیه کنیم.
فضای کمتری را اشغال می کند
از آنجایی که ریل ام دی اف فضای کمتری را نسبت به یک کابینت معمولی اشغال می کند، درب باز و بسته می شود. بنابراین اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، قفس برای تزئین اتاق بسیار مفید است.



کابینت ریلی ام دی اف
صرفه جویی در هزینه
بسیاری از افراد بودجه ای برای خرید یک کابینت ریلی چوبی واقعی ندارند، بنابراین می توانند یک کابینت ریلی ام دی اف بخرند. ام دی اف نیز کیفیت بسیار بالایی دارد و رویه آن براق و یکنواخت است که نسبت به چوب مقرون به صرفه تر و ارزان تر است. همانطور که در این قسمت مشاهده می کنید کابینت های ریلی ام دی اف در مدل های مختلفی عرضه می شوند و همچنین دارای تنوع زیادی هستند. اگرچه نسبت به مدل ریل چوبی ارزان‌تر است، اما در نظر داشته باشید که ام دی اف بعد از چوب بهترین متریال برای تولید کابینت ریلی است.
معایب کمد ام دی اف ریلی
اکنون که با ویژگی ها و مزایای کابینت تراش MDF آشنا شدید، معایب آن را نیز بیان می کنیم تا با در نظر گرفتن تمام جوانب کابینت مورد علاقه خود را سفارش دهید.
درهای قفسه قطار دارای طرح قوی هستند
اگر به درب ریل ام دی اف نیرو و فشار زیادی وارد کنید ممکن است از خط خارج شوند. از آنجایی که درهای این نوع فلز از درهای فلزی معمولی بلندتر است، در نتیجه ساختار آن حاوی انرژی بیشتری است.


به زور ردپایش را پاک کن
با توجه به وجود شیارهایی بین ریل های کابینت ریلی ام دی اف امکان تجمع گرد و غبار در آنها وجود دارد. در نتیجه تمیز کردن شیارها مشکل است.
درب ریلی ام دی اف همزمان باز نمی شود
در جعبه های ریلی ام دی اف همیشه یک در روی دیگری قرار دارد و در نتیجه نمی توان هر دو را همزمان باز کرد. افرادی که دارای دو در باز و فضای کمد پر هستند با این مشکل مواجه می شوند، دید آنها کمتر از یک کمد لباس معمولی است.
کابینت ریلی ام دی اف
کابینت ریلی ام دی اف
جذب آب بیشتر ریل ام دی اف
به طور کلی مواد ام دی اف بیشتر از چوب آب جذب می کند. پس در هنگام استفاده از کابینت ام دی اف باید بدانید که نباید در جای مرطوب قرار گیرد. زیرا با آب جذب شده متورم می شود و به دلیل ضعیف تر بودن از چوب در نتیجه دوام کمتری دارد.


خرید کابینت کششی ام دی اف
همانطور که مشاهده می کنید این محصول رنگ ها و طرح های مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید. مطمئن باشید در صورت سفارش کابینت ریلی ام دی اف از تانیل وود، نه تنها از کیفیت بالاتری نسبت به فروشگاه های دیگر برخوردار خواهد بود، بلکه این محصول را به درستی و مطمئن دریافت خواهید کرد. با توجه به اینکه متریال به کار رفته در این نوع کمد از نوع ام دی اف بوده و در نتیجه نسبت به چوب مقرون به صرفه بوده و افراد زیادی توانایی خرید آن را دارند.
به یاد داشته باشید که قبل از خرید کابینت آهنی ام دی اف باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها می پردازیم:
به مواد ریل توجه ویژه ای داشته باشید
برای افزایش عمر و کاهش استهلاک به نوع ریلی که در ساخت کمد ریلی ام دی اف استفاده می شود توجه کنید. بسیاری از تولیدکنندگان از ریل های بی کیفیت و ارزان استفاده می کنند.
ایده آل برای سبک مدرن.
همانطور که می بینید کابینت ام دی اف معمولا برای سبک مدرن استفاده می شود و اگر سبک داخلی شما کلاسیک و نئوکلاسیک است، تانیل وود این نوع کابینت ام دی اف را توصیه نمی کند مگر اینکه آن را تغییر دهید. کمد لباس با طراحی داخلی کلاسیک مطابقت دارد. رقابت
ابعاد کابینت ام دی اف نرده دار
اگر خانه شما بزرگ است از کابینت های ریلی ام دی اف پیش ساخته استفاده کنید. اما اگر فضای کمتری دارید و قصد سفارشی سازی این نوع کابینت ها را دارید، باید بدانید که قیمت کابینت های سفارشی بیشتر از کابینت های پیش ساخته است.

https://tanilchoob.com/product-category/table/mirror-console/  
به رنگ آن دقت کنید
از آنجایی که معمولا از رنگ های ملایم و روشن برای جهیزیه استفاده می شود، کابینت ریلی ام دی اف سفید به محصولی محبوب در بین عروس و دامادها تبدیل شده است. در صورت تمایل به استفاده از رنگ های روشن می توانید نسخه سفید این محصول را سفارش دهید. بسیاری از افراد رنگ کمد ریلی mdef را با رنگ مبلمان اتاق خواب تطبیق می دهند که ایده جالبی است، البته این نوع کمد را می توان در قسمت های دیگر خانه به جز اتاق خواب نیز استفاده کرد. اگر اتاق شما کوچک است، مراقب باشید از کابینت هایی با ریل تیره یا مشکی استفاده نکنید، زیرا این رنگ ها فضا را کوچکتر نشان می دهند. در اتاق های بزرگ می توانید از کابینت های تیره و مشکی استفاده کنید.
به بررسی های آنلاین توجه کنید و به دنبال مشاوره باشید
به طور کلی، مهم نیست که بخش ریلی ام دی اف را از کجا خریداری می کنید، همیشه نظر خانواده یا دوستان را جویا شوید و حتما نظرات آنلاین را مطالعه کنید. برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان تنیل چوب تماس گرفته و از مشاوره تخصصی بهره مند شوید.


تاریخ : سه شنبه 13 دی 1401
بازدید : 128835
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

وقتی از تابلو مغازه صحبت می شود، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد سردرب مغازه ها است. ترکیب رنگها باید طوری باشد که در ذهن هر بیننده ای ماندگار شود و با نوع کسب و کار مغایرت نداشته باشد و اصول گرافیکی در آن رعایت شده باشد . مواردی که باید در طراحی تابلو مغازه در نظر گرفت بسیار مهم هستند از جمله این موارد مهم می توان به اصول رنگ بندی در طراحی تابلو اشاره کرد. همانطور که گفته شد هنگام طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی تابلو یک فست فود یا رستوران، انتخاب رنگ یک نکته بسیار مهم است، زیرا می تواند بر نحوه غذا خوردن افراد تأثیر بگذارد. تابلو ال ای دی روان به تابلو هایی گفته می شود که با استفاده از ماژول های ال ای دی و کنار هم قرار گرفتن آنها در قاب های مخصوص فلزی ساخته می شود که روشنایی و نمایش متن در آنها با استفاده نصب بورد کنترلر های مخصوص داخل قاب تابلو و برنامه ریزی آنها با استفاده از کامپیوتر انجام می گیرد. در پشت ماژول ها فلش هایی طراحی شده که کمک می کنند تا در هنگام طراحی و ساخت تابلو های روان، ماژول ها به درستی و در جهت مناسب کنار هم قرار گرفته و مونتاژ شوند.

پس از برش خوردن پی وی سی، ابتدا سطح پی وی سی را کاملا تمیز میکنیم و سپس محافظ چسب را از پشت SMD ها جدا کرده و لامپها را با فاصلههای 3 تا 4 سانتیمتری در کنار هم میچسبانیم تا تمام سطح پی وی سی پوشش داده شود. برایه قیمت تابلو مغازه استیل و یا فلز متراز دور حروف که توسط لیزر برش داده شده محاسبه می شود. وقتی موضوع ساخت حروف برجسته مثل حروف استیل باشد استادکار با استفاده از دستگاه برش لیزر استیل می تواند به سادگی و با دهها برابر دقت بیشتر ورق استیل مورد نظر را بدون برداشتن موج و خشدار کردن ورق استیل برش داده و محصول را با کیفیت بالاتری ارائه نمایید . در واقع تکنولوژی برش لیزر استیل تابلوسازی اندیشه آفتاب به بهبود و افزایش کیفیت ساخت حروف برجسته استیل کمک شایانی نموده است که این فرایند در صنعت تابلوسازی و ساخت حروف برجسته استیل مرهون تلاش ، پیگیری ، تحقیق وارتباط با نمایشگاه فرا مرزی و صنایع و کارخانه های ساخت تابلو تبلیغاتی و حروف برجسته در کشورهای صاحب سبک می باشد.

تابلو پارسه با سالها تجربه تابلو تبلیغاتی مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به شما ارائه می دهد. ارتفاع تابلو نیز هرچه بزرگتر باشد از نظر جلب توجه و بصری بهتر است اما محدودیت هایی در آن وجود دارد و مهم ترین این محدودیت ها نمای ساختمان یا مغازه بالایی می باشد که باید حریم آن رعایت گردد، زیرا ممکن است از نظر شهرداری یا همسایگان دچار مشکل شوید. علایم و گرافیک بر روی تابلو مغازه ها برای همه شرکت هایی که برای عابران پیاده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروری است.آنها می توانند یک تصویر ماندگار ایجاد کنند و مشتری را به سمت خود جذب نمایند. و بیش از ۱۰۰۰ مورد پروژه تابلوسازی یکی از بهترین تابلوسازهای ایران و شاید موفق ترین انها به شمار می آید. با این ترفند تصویری خاص از برند خود در ذهن مخاطب به جا می گذاریم. وقتی با تابلو تاثیرگذاری روبه رو شده باشید ، طرح آن بعد از عبور از کنار تابلو همچنان در ذهنتان باقی می ماند و ذهن شما را به خود مشغول می کند. طراحی تابلو تبلیغاتی شامل یک پیام تبلیغاتی که موجب جذب مشتری و یا معرفی یک برند می باشد که هر چه این پیام دقیق تر و گیراتر باشد به همان اندازه به هدف نزدیکتر میشود.

میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. در تابلوهای مغازه بهتر است از زمینه و فلاشینگ با رنگ های متفاوت استفاده نمائید. رنگ محبوب در این مورد، زمینه سفید با فلاشینگ طلایی می باشد. خیلی از مخاطبان ما با همان نگاه اول به طراحی تابلو مغازه و شرکت ما تصمیم می گیرند که مشتری ما باشند یا خیر . درگذشته بعلت نبود تجهیزات و دستگاههای مدرن در صنعت تابلوسازی از قیچی دستی برای برش این ورق سخت استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث افت کیفیت و زیبائی حروف برجسته استیل می شده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است ولی امروز به لطف تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بی نقص شده است و زیبائی حروف استیل ساخته شده را چندین برابر کرده است. ساخت تابلو استیل طلایی 


تاریخ : دو شنبه 12 دی 1401
بازدید : 522
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

مزایای سفید کردن پوست موضوعی است که امروز به تفصیل به آن خواهیم پرداخت. پوست به عنوان اولین و مهمترین سد دفاعی بدن در برابر حمله و تهاجم انواع عوامل خارجی (بیماری زا و غیر بیماریزا) باید به درستی محافظت و مراقبت شود. بدون پوست سالم، نه تنها زیبایی وجود ندارد، بلکه بدن نمی تواند مقاومت کافی در برابر بیماری ها و ویروس ها از خود نشان دهد.
اگر بخواهیم پاکسازی پوست را تعریف کنیم باید بگوییم که این فرآیند ترکیبی از اعمالی است که در نهایت 3 هدف دارد. یعنی با کمک روش های مختلف پاکسازی می توانیم به 3 هدف اصلی دست یابیم که عبارتند از حذف سلول های مرده پوست، رفع چربی و آلودگی های محیطی از روی صورت و تغذیه و آبرسانی به پوست.


https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


مراحل پاکسازی پوست برای دریافت مزایای پاکسازی پوست
گفتیم که نظافت 3 هدف اصلی دارد. با انجام اقدامات صحیح و علمی زیر نظر متخصص به راحتی می توانید به این 3 هدف دست یابید. دستیابی به این 3 هدف می تواند پوستی سالم، شفاف، زیبا و بدون چین و چروک را برای شما تضمین کند.
مرحله اول نظافت
اولین قدم برای پاکسازی پوست، لایه برداری و حذف سلول های مرده از اپیدرم است. سلول های پوست دائما در حال تکثیر و تقسیم هستند. به عبارت دیگر، سلول های پوست به طور مداوم در حال مرگ هستند و سلول های جدید جایگزین می شوند. سلول های مرده پوست باید از روی پوست پاک شوند. با لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده، سلول های زیرین تجدید شده و پوست شفاف تر و روشن تر می شود.
مرحله دوم نظافت
یکی از فواید پاکسازی پوست در مرحله دوم حذف سبوم و آلاینده های محیطی است که به مرور زمان در سطح پوست جمع شده و باعث ایجاد آکنه و جوش می شود. به طور معمول چربی در پوست وجود دارد، اما زمانی که میزان چربی در پوست افزایش می یابد و تجمع می یابد، منافذ پوست را مسدود می کند. منافذ مسدود شده نیز باعث ایجاد آکنه و التهاب در پوست می شود. یک اسکراب یا لایه بردار به راحتی می تواند سبوم اضافی را از بین ببرد.
مرحله سوم پاکسازی
یکی دیگر از مزایای پاکسازی پوست این است که پس از پاکسازی چربی ها و سلول های مرده، می توان با آبرسانی و تغذیه مناسب، خون رسانی به پوست را افزایش داد. با کمک آبرسانی و ماساژ پوست می توانید رنگ، درخشندگی و استحکام پوست خود را تضمین کنید.


روش های پاکسازی پوست چیست؟
پاکسازی پوست می تواند انواع آکنه و جوش ها را از بین ببرد، خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را بهبود بخشد و پوست را جوان و شاداب، درخشان و صاف نشان دهد. روش های تمیز کردن متفاوت است. معمولاً می‌توانیم آن را در خانه یا با روش‌های بالینی پاک کنیم. با این حال، قطعا تفاوت هایی بین این دو روش و نتایج نهایی وجود خواهد داشت.
روش های پاکسازی پوست خانگی
1) اگر می خواهید پوست خود را در خانه تمیز کنید، ابتدا باید به فکر یک پاک کننده خوب باشید. به این ترتیب مواد شوینده انتخابی را بمالید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. با این پاک کننده می توانید چربی سطح پوست خود را کنترل کنید.
روش های مراقبت از پوست در منزل
۲) محصولات مراقبت از پوست وجود دارند که به عنوان لایه بردار عمل می کنند و می توانند سلول های مرده و سبوم را به طور کامل از پوست پاک کنند. به یاد داشته باشید، هرچه با دقت بیشتری لایه برداری کنید، پوست شما شفاف تر و روشن تر می شود.
3) در مرحله سوم پاکسازی پوست باید از مرطوب کننده به صورت سوختگی استفاده کنید. این عمل باعث می شود رطوبت مورد نیاز پوست در این مرحله تامین شود و از خشکی صورت کاسته شود.
4) در این مرحله باید از ماسک صورت استفاده کنید. ماسک های خاصی در بازار وجود دارد که می تواند در این مرحله پوست را تغذیه و مرطوب کند. البته به یاد داشته باشید که انواع مختلفی از ماسک های صورت در بازار وجود دارد. هنگام خرید ماسک به نوع پوست خود توجه ویژه ای داشته باشید.
5) یکی از فواید پاکسازی پوست در این مرحله این است که با کمک تونرها می توانیم PH پوست را متعادل کنیم. همچنین، تونرها برای باز کردن منافذ پوست، آبرسانی به پوست و شاداب نگه داشتن پوست کار می کنند.
۶) سعی کنید در مرحله آخر از مرطوب کننده ها استفاده کنید. همه ما با کرم های آرایشی آشنا هستیم. در نهایت توصیه ما این است که هر کرم و ماسکی را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.


روش های بالینی پاکسازی پوست / تفاوت بین پاکسازی و پاکسازی صورت
مزایای پاکسازی پوست به روش بالینی می تواند بیشتر از روش های مراقبت در منزل و زیبایی باشد. روش های پزشکی می توانند به سرعت نتایج را نشان دهند. در این بخش به بررسی چند روش تمیز کردن بالینی می پردازیم:
اما تفاوت بین پاکسازی و پاکسازی صورت چیست؟
تفاوت بین درمان صورت و پاکسازی صورت
1) روش صورت که یکی از مهم ترین و موثرترین روش های پاکسازی بالینی است. در این روش پوست به طور کامل از انواع چربی ها، مواد زائد و باکتری ها پاک می شود و خون رسانی به پوست را افزایش می دهد. به این ترتیب پوست هیدراته می شود و مواد مغذی به راحتی به سلول های پوست می رسد.
۲) پاکسازی پوست با کمک نور لیزر نیز امکان پذیر است. نور لیزر پروتئینی به نام کلاژن را فعال می کند که به طور طبیعی در سلول های پوست وجود دارد و تولید کلاژن افزایش می یابد. کلاژن باعث انعطاف پذیری پوست می شود و از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این، این روش می تواند منافذ پوست را سفت کند، آکنه پوست را از بین ببرد و چین و چروک های پوست را کاهش دهد.
3) میکرودرم ابریژن یک روش بالینی است که لایه برداری موثر پوست را انجام می دهد. این روش ممکن است حالت درمانی داشته باشد. به عنوان مثال، این روش برای لکه های پوستی مربوط به قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا اسکار پوست توصیه می شود.
4) پاکسازی پوست با فرآیند میکرونیدلینگ با افزایش تولید کلاژن و فیبروپلاست به داشتن پوست جدید سالم کمک می کند. این روش برای از بین بردن لکه های پوستی، جای زخم های پوستی، ترک های پوستی و چین و چروک ها استفاده می شود.


پاکسازی پوست صورت به انواع ابزار و مواد نیاز دارد
دو وسیله مهم و مهم که فواید پاکسازی پوست را چند برابر می کنند، میکرودرم ابریژن و پاک کننده پوست هستند. با میکرودرم ابریژن به راحتی می توانید سلول های مرده پوست را از بین ببرید و پوست خود را جوان کنید.
اسکراب پوست همچنین تمام چربی، آلودگی و سلول های مرده را از بین می برد. فقط باید توجه داشته باشید که برای استفاده از اسکرابر صفحه باید پوست شما مرطوب باشد. اکثر افرادی که پوستی سالم، زیبا و درخشان دارند، بدون شک صاحب یکی از این دستگاه های شستشوی صفحه نمایش هستند.
آیا پاکسازی پوست محدودیت سنی دارد؟
فواید پاکسازی پوست بسیار زیاد است. به طور کلی، افراد بالای 24 سال می توانند فرآیندهای مربوط به پاکسازی پوست را شروع کنند. روش هایی مانند تابش لیزر را می توان در سنین پایین تر مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال با کمک لیزر می توانید از جوانی یا بیست سالگی از پوست خود مراقبت کنید.
اما اگر می خواهید لکه ها یا کک و مک های پوست خود را از بین ببرید باید از سن 40 سالگی این کار را انجام دهید.

دکتر حبشی
پرسش و پاسخ در مورد فواید پاکسازی پوست:
مزایای پاکسازی صورت در کلینیک یا خانه؟
تجهیزات مورد استفاده در کلینیک مشخصا بسیار پیشرفته هستند و پاکسازی زیر نظر پزشک انجام می شود که باعث افزایش مزایای پاکسازی پوست می شود.


تاریخ : یک شنبه 11 دی 1401
بازدید : 523
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

سهل‌انگاری برخی از مادران باعث می‌شود ناخواسته دچار سقط جنین شوند‌. مادران باردار باید در سبک زندگی و رژیم غذایی خود بسیار حساس باشند. برخی از دانه‌ها، میوه‌ها، گیاهان دارویی و قرص‌ها هستند که باعث مرگ جنین خواهند شد. در این مطلب از جوان ایرانی روش های سقط جنین سریع خانگی را برای شما شرح می‌دهیم تا از خوردن آن‌ها پرهیز کنید. البته باید بدانید که بیشتر مشکلات بارداری و سقط جنین در سه ماهه اول رخ می‌دهد، بنابراین بسیار مراقب خود باشید.

 

چه گیاهان دارویی باعث سقط جنین می‌شود؟
برخی از گیاهان دارویی ممکن است برای سلامتی مفید باشد، اما شما باید بدانید که در دوران بارداری نباید از آن‌ها استفاده کنید، زیرا باعث سقط جنین می‌شوند‌. این گیاهان دارویی را در ادامه بررسی می‌کنیم.

 

گیاه دارچین
اگر دارچین به صورت خام مصرف شود احتمال سقط جنین بالا می‌رود‌. حتی سعی کنید در مصرف مکمل‌های حاوی دارچین نیز احتیاط کنید. البته می‌توانید مقدار کمی از دارچین را در غذا بریزید و آن را به صورت طبخ شده مصرف کنید ولی مراقب باشید که در مصرف آن زیاده‌روی نکنید. دارچین برای کاهش درد قبل از زایمان بسیار مفید است.

گیاه زعفران


به ویژه در ماه‌های اول بارداری مصرف زعفران باعث سقط جنین می‌شود. درواقع اگر شما حداقل یک تا دو گرم از زعفران را برای سه یا چهار روز مصرف کنید، جنین شما سقط خواهد شد. بنابراین سعی کنید در مصرف آن تعادل را به خرج داده و زیاده‌روی نکنید. البته طبق نظرات برخی از مردم، با مصرف زعفران هیچ مشکلی جنین آن‌ها را تهدید نکرده اما طبق نظریه پزشکان در مصرف زعفران در دوران بارداری احتیاط کنید.

 

گیاه بابونه
ترکیباتی در گیاه بابونه به نام تاهونی وجود دارد که باعث انقباض رحم و درنتیجه سقط جنین می‌شود. بنابراین خانم‌های باردار در دوره‌های بارداری می‌توانند فقط به مقدار بسیار کم گیاه بابونه استفاده کنند.

 

گیاه پونه

برخی از افراد هنگامی‌که سرما می‌خورند، از گیاه پونه برای کاهش علائم سرماخوردگی بهره می‌برند. اما شما عزیزان باید بدانید که از گیاه پونه بیش از حد استفاده نکنید، زیرا باعث خونریزی و سقط جنین می‌شود.

 

روغن گل مغربی
هرچند که روغن گل مغربی بسیار آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است، اما شما باید بدانید که اگر در اطراف رحم نباید از این روغن استفاده کنید زیرا دچار سقط ناگهانی جنین خواهید شد. از روغن گل مغربی برای آماده شدن جهت زایمان استفاده می‌شود.

 

گیاه گلپر
گلپر خواص بسیار زیادی دارد و همچنین درمان‌کننده بیماری‌های گوارشی مانند نفخ است، اما اگر به ویژه در سه ماهه اول بارداری بیشتر از دو گرم گلپر در روز مصرف کنید، مبتلا به سقط جنین خواهید شد.

 

گیاه آویشن
آویشن دارای طبیعت گرم و خشک است و بسیاری از افراد به‌عنوان ادویه در غذاهای خودشان استفاده می‌کنند. یا برای طعم دار کردن انواع خوراکی‌ها از آویشن بهره می‌برند. اما مادران باردار به هیچ وجه نباید آویشن را در رژیم غذایی خود قرار دهند، زیرا باعث سقط جنین خواهد شد.

 

زرشک
به طور کلی زرشک انقباضات عضلات مختلف بدن را افزایش داده و باعث سقط جنین خواهد شد. زرشک یکی دیگر از مواردی است که به دلیل آلکالوئیدها و همچنین ترکیبات فنلی باعث انقباضات عضلات رحم می‌شود و درنتیجه پس از مصرف آن دچار سقط جنین خواهید شد.

 

روغن گل پامچال
از روغن گل پامچال هم می‌توان به صورت موضعی استفاده کرد و هم به صورت خوراکی از آن بهره برد. این روغن خواص ضدعفونی‌کننده داشته و برخی از خانم‌ها در دهانه رحم از آن استفاده می‌کنند. اما در دوران بارداری مصرف آن بسیار خطرناک بوده و منجر به سقط جنین می‌شود.

 

تخم شوید
همان‌طور که می‌دانید تخم شوید باعث کاهش چربی بدن، همچنین لاغری می‌شود و خواص ضد نفخ نیز دارد. اما اگر در دوران بارداری مصرف کنید، به دلیل انقباضات رحم و تولید هورمون‌های مؤثر در قاعدگی باعث ایجاد سقط جنین خواهد شد.

 

گیاه سنبل ختایی
این گیاه دارویی باعث شل کردن عضلات، تحریک قاعدگی و همچنین افزایش انقباضات رحمی شده، درنتیجه مبتلا به سقط جنین خواهید شد. مصرف این گیاه در افرادی که دچار خونریزی‌های شدید هستند و یا از داروهای رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنند، عوارض بیشتری ایجاد می‌کند‌‌.

 

گل ختمی و گل بنفشه
گل بنفشه و گل ختمی برای مادران باردار بسیار مضر است و بازکننده عروق رحمی است. بنابراین از مصرف آن باید خودداری شود، زیرا باعث سقط جنین می‌شود.

 

گیاه آلوئه ورا
همان‌طور که می‌دانید آلوئه ورا خواص بسیار زیادی برای مراقبت از پوست و مو در خانم‌ها دارد. همچنین باعث کاهش چین‌وچروک و کاهش وزن نیز می‌شود. اما زنان باردار نباید آلوئه ورا و یا آب آن را مصرف کنند، زیرا ممکن است دچار خونریزی لگن و درنتیجه سقط جنین شوند.

 

گیاه کوهوش
گیاه کوهوش سیاه، آبی و یا قرمز برای تنظیم کردن هورمون‌های خانم‌ها و عادت ماهیانه بسیار عالی است. اما باید مراقب باشید اگر در دوران بارداری از ابن گیاه مصرف نکنید، زیرا باعث سقط جنین خواهد شد.

 

دانه کنجد
ازجمله خواص بسیار مهم دانه کنجد می‌توان به درمان یبوست و پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا اشاره کرد.اما در دوران بارداری نباید از دانه کنجد استفاده کنید، زیرا باعث انقباضات ناگهانی رحم شده و منجر به مرگ جنین خواهد شد.

 

دکمه طلایی
ازآنجایی‌که گیاه دکمه طلایی بسیار سمی و خطرناک است، اگر در دوران بارداری مصرف کنید باعث سقط جنین خواهد شد. بنابراین در مصرف آن احتیاط کنید.

 

گیاه بارهنگ
گیاه بارهنگ که با نام‌های دیگری مانند بارتنگ، ذنب الفار و لسان الحمل معروف است، برای مادران باردار مضر بوده و باعث سقط جنین می‌شود. البته تحقیقات زیادی در این مورد صورت نگرفته است، اما به احتمال زیاد اگر بارهنگ مصرف کنید، دچار زایمان زودرس و یا سقط جنین خواهید شد. همچنین مبتلا به خونریزی‌های رحمی و یا انقباضات رحم نیز می‌شوید.

 

درمنه
یکی دیگر از گیاهان دارویی که باعث سقط جنین خواهد شد گیاه درمنه نام دارد. هرچند این گیاه دارویی برخی از مشکلات باروری را حل می‌کند، اما مصرف آن به مادر و جنین آسیب میزند، درنتیجه مرگ جنین را در پی خواهد داشت.

 

ریشه آنجلیکا
هرچند که ریشه آنجلیکا در طب سنتی فواید بسیار زیادی دارد، اما اگر مادران باردار در دوران بارداری از آن استفاده کنند دچار مرگ جنین خواهند شد.

 

مصرف سداب
دقت کنید مصرف سداب در دوران بارداری باعث سقط جنین خواهد شد. زیرا دارای پیلوکارپین است که ماهیچه‌های رحم را تحریک کرده و درنتیجه برای مادر و جنین خطر بسیار زیادی دارد.

 

شیرین‌بیان
یکی دیگر از داروهای گیاهی که مادران باید در دوران بارداری پرهیز کنند، شیرین‌بیان است. زیرا سقط جنین را در پی خواهد داشت.

 

مارچوبه
اگر در مصرف مارچوبه زیاده‌روی کنید، ممکن است دچار بیماری‌هایی مانند سنگ کلیه، یبوست یا گرفتگی عضلات شوید. همچنین مصرف آن در دوران بارداری به دلیل اسید اگزالیک فراوانی که دارد ممکن است باعث مرگ جنین شود.

 

سیاه‌دانه
اگر در مصرف سیاه‌دانه زیاده‌روی کنید، نه تنها میل جنسی شما کاهش پیدا خواهد کرد، بلکه مبتلا به سقط جنین خواهید شد.

 

دانه‌های رازیانه
رازیانه باعث افزایش خونریزی دوران عادت ماهانه می‌شود، بنابراین نباید در دوران بارداری از آن استفاده کنید، زیرا باعث مرگ نوزاد شما خواهد شد.

 

 

دمنوش های مضر در دوران بارداری
ذکر این نکته ضروری است که مادران باردار در ماه اول بارداری نباید به صورت مکرر با آب گرم دوش بگیرند، زیرا متأسفانه به سقط جنین کمک می‌کند. در ادامه‌ی این بخش از جوان ایرانی برخی از دمنوش‌های مضر در دوران بارداری را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا بتوانید از آن‌ها پرهیز کنید.

 

چای کوهی
چای کوهی یک مسکن طبیعی و نوعی قاعده آور است، اما در دوران بارداری به هیچ وجه مصرف نکنید. زیرا مصرف چای کوهی به ویژه در اواخر بارداری باعث زایمان زودرس خواهد شد.

 

دمنوش نعنا فلفلی
شما عزیزان باید بدانید که دمنوش نعناع فلفلی باعث تحریک عادت ماهانه شده و مادران باردار نباید در رژیم غذایی خود از این دمنوش استفاده کنند.

 

دمنوش انیسون
دمنوش انیسون یا بادیان رومی یکی دیگر از روش‌های بسیار مضر است که توصیه می‌شود مادران باردار به هیچ وجه از آن مصرف نکنند، زیرا باعث سقط جنین خواهد شد.

 

چای میخک
هرچند خود میخک برای تسکین دردهای دندان بسیار مناسب است و مادران باردار می‌توانند برای دندان‌درد از آن بهره ببرند، اما چای میخک را در دوران بارداری مصرف نکنید. زیرا به ویژه در ماه‌های اول باعث سقط جنین خواهد شد.

 

دمنوش زیره
هرچند که زیره خواص بسیار زیادی دارد و زنان برای کاهش دردهای دوران قاعدگی و تنظیم عادت ماهانه از زیره بهره می‌برند، همچنین باعث افزایش شیر مادر می‌شود، اما باید بدانید که در دوران بارداری اگر زیره مصرف کنید مبتلا به مرگ جنین خواهید شد.

 

 میوه های ممنوعه در دوران بارداری

میوه گوجی بری
ازآنجایی‌که میوه گوجی بری سرشار از ویتامین سی است، ممکن است باعث مرگ جنین درون شکم شما شود. البته طی تحقیقات انجام شده مصرف ۱۰گرم توت گوجی بری در دوران بارداری ضرر آن‌چنانی ندارد، اما اگر در مصرف آن زیاده‌روی کنید منجر به سقط جنین خواهد شد.

 

میوه آناناس
اگر خانم‌ها به ویژه در سه ماهه اول بارداری مقدار زیادی میوه آناناس مصرف کنند، مبتلا به خونریزی و سپس سقط جنین می‌شوند. شما عزیزان باید بدانند که در مصرف آناناس باید تعادل به خرج دهید.

 

میوه پاپایا
اگر در هنگام بارداری میوه پاپایا را مصرف کنید، ممکن است منجر به انقباضات رحمی شده و درنتیجه دچار سقط جنین شوید. این میوه خام مقادیر بالایی از لاتکس دارد که باعث آزادسازی پروستاگلاندین ها و همچنین اکسی توسین می‌شود‌ درنتیجه دیواره‌های رحم دچار انقباض شده که برای شما و جنین خطرناک است.

 

سبزیجات مضر دوران بارداری
سبزی جعفری
ویتامین‌های موجود در جعفری، باعث بالا رفتن سطح استروژن بدن شده و درنتیجه جریان خون به اندام‌های تولیدمثل را کاهش می‌دهد. خانم‌های باردار می‌توانند به مقدار خیلی کم از این سبزی استفاده کنند. مقدار زیاد جعفری باعث اسپاسم یا گرفتگی رحم نیز می‌گردد.

 

سبزی کرفس
مادران باردار باید دقت کنند که در تمام دوران بارداری به هیچ وجه کرفس مصرف نکنند. زیرا این سبزی علاوه بر خواص فراوانی که دارد، اما روی سیستم عصبی جنین اثرات بسیار بدی می‌گذارد. حتی باعث ایجاد ناراحتی‌های عصبی مانند حملات صرع در نوزادان می‌شود. همچنین خوردن خورشت کرفس یا سالادی که حاوی آن باشد منجر به سقط جنین خواهد شد.

 

قرص های شیمیایی برای سقط جنین
مصرف قرص آسپرین
زنان برای تنظیم قاعدگی از قرص آسپرین استفاده می‌کنند. اما این افراد باید بدانند اگر در ماه اول بارداری قرص آسپرین مصرف کنند، احتمال سقط جنین در آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. اگر ۵ یا ۶ روز پشت سر هم قرص آسپرین مصرف کنید، به احتمال زیاد دچار سقط جنین خواهید شد.

 

ویتامین سی
در دوران بارداری سعی کنید ویتامین سی به مقدار زیاد مصرف نکنید، در این مورد با پزشک خود مشورت کنید که چه مقدار ویتامین بدن شما نیاز دارد. مقادیر زیاد ویتامین c باعث سقط جنین خواهد شد.

 

عوارض سقط جنین چیست؟
سقط جنین علاوه بر عوارض جسمی، دارای پیامدهای روحی بسیار زیادی است. مادران باردار باید رژیم غذایی مناسب داشته باشند و از مواردی که در این مقاله بیان شده پرهیز کنند تا بتوانند بارداری سالمی را داشته باشند.

البته برخی از مادران باردار به دستور پزشک نیاز به سقط جنین پیدا می‌کنند، که در این مورد هیچ بحثی نیست و تصمیم با خود پزشک متخصص است، اما برخی از زن و شوهرها نیز هستند که پس از حاملگی، پشیمان شده و می‌خواهند نوزادشان را سقط کنند!!

پیشنهاد مجله جوان ایرانی به این‌گونه خانواده‌ها این است که یا از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده کنید و بچه‌دار نشوید یا اینکه اگر باردار شدید مسئولیت فرزند خود را قبول کرده و تمام تلاش خود را بکنید تا نوزاد شما سالم به دنیا بیاید. بسیاری از مادرانی که جنین‌شان را سقط می‌کنند، دچار بیماری‌های روحی روانی می‌شوند. آن‌ها احساس می‌کنند که تکه‌ای از وجودشان از بین رفته، درنتیجه در تمام لحظات زندگی حال خوبی ندارند. واقعیت امر این است که شما نباید فرشته زندگی خود را نابود کنید. فرزندی که حق حیات و زندگی دارد را باید به این دنیا بیاورید و به هیچ وجه حاضر به مرگ موجود زنده نشوید.

 

سخن پایانی
اگر پس از مصرف گیاهان دارویی، دانه‌ها، میوه‌ها و سبزیجاتی که در این بخش از جوان ایرانی معرفی شد، دچار لکه بینی شدید، نشان‌دهنده این است که احتمالاً دچار سقط جنین خواهید شد.

توصیه‌هایی که در این مقاله شرح داده شد را جدی بگیرید تا خطری جنین شما را تهدید نکند.

اما اگر شما عزیزان به هر دلیلی نیاز به سقط جنین پیدا کردید، باید تحت نظر پزشک قرار گرفته و به صورت قانونی جنین خود را سقط کنید.

پس از سقط جنین نیز باید به طور دقیق معاینه شوید تا پزشک مطمئن شود که رحم شما کاملاً خالی‌شده است. اگر شما عزیزان نیز تجربه‌ای در این مورد دارید، می‌توانید در بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.

روش های سقط جنین با داروهای گیاهی + میوه‌ها: عوارض آن چیست؟

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com