عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 31 شهريور 1401
بازدید : 550
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

بررسی پکینگ لاستیکی

پکینگ لاستیکی قطعه ای لاستیکی می باشد. از این قطعه برای آب بندی کردن پیستون و پمپ استفاده می شود. جنس پکینگ لاستیکی از آزبستوس و متالیک است. عمر مفید پکینگ های لاستیکی وابسته به جنس مواد اولیه سازنده آنها می باشد. پکینگ لاستیکی معمولاً از انواع لاستیک های طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند. برای بالا بردن آستانه تحمل پکینگ های لاستیکی در مقابل فشار، میتوان از رینگ های پشتیبان استفاده کرد. پکینگ لاستیکی نوعی آب بند محسوب می شود، که برای آب بندی کردن پیستون و پمپ ها مورد استفاده قرار می گیرد. پکینگ های لاستیکی در اندازه های متفاوت و جنس های مختلف ساخته میشوند. در این مقاله به معرفی 3 نوع پکینگ لاستیکی پر کاربرد (پنوماتیک، پیستونی، پلی اورتان) خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: پکینگ لاستیکی

 


پکینگ لاستیکی پنوماتیک

 

معرفی 3 نوع پکینگ لاستیکی پر کاربرد (پنوماتیک، پیستونی، پلی اورتان)

برای معرفی 3 نوع پکینگ لاستیکی پر کاربرد (پنوماتیک، پیستونی، پلی اورتان) ، به بیان خصوصیات هر سه پکینگ لاستیکی پرداخته ایم. هر کدام از این پکینگ ها با توجه به خصوصیات خاص خود کاربردهای متفاوتی دارند. در اکثر صنایع از پکینگ لاستیکی استفاده می شود.

 

معرفی پکینگ پنوماتیک

پکینگ پنوماتیک برای آب بندی کردن وسایل مکانیکی با قطعه های داخلی و خارجی، به کار گرفته می شود. نوع عملکرد تجهیزات میزان استفاده از پکینگ ها را تعیین می کند. برای قطعه هایی مثل پیستون که حرکت رفت و برگشت دارند، باید از دو پکینگ پنوماتیک استفاده کرد. هر کدام از پکینگ ها در یک جهت مشخص آب بندی پیستون را انجام می دهند. از پکینگ پنوماتیک برای وسایل پمپاژ کردن معادن، تولید تایر، صنعت خودرو سازی، حفاری کردن دریا، دستگاه پرس و... استفاده می شود. پکینگ پنوماتیک از ۲۵۰ تا نهایت ۷۰۰ بار آب بندی را تحمل می کند.

 

بررسی پکینگ لاستیکی پلی اورتان

پکینگ لاستیکی پلی اورتان، برای آب بندی داینامیک شاف پیستون به کار گرفته می شود. این پکینگ به خاطر طراحی خوب و خاصی که دارد، می تواند فشار بالای سیالات را تحمل کند. اکثر کاربردهای این پکینگ لاستیکی پلی اورتان، به جنس و نوع طراحی شدن آن بستگی دارد. این پکینگ از پرکاربردترین محصولات در بین همه پکینگ ها است. از پکینگ لاستیکی پلی اورتان در صنعت شیرسازی و ساخت پمپ استفاده می شود و مقاومت زیادی در مقابل اسیدها و بازها از خود نشان می دهد. این نوع پکینگ ها در برابر اصطکاک و دما تا ۲۶۰ درجه مقاوم هستند، همچنین از نشتی سیلندر ها جلوگیری می کنند. پکینگ لاستیکی پلی اورتان از الیاف شیشه، گرافیت، کربن، اکسید فلزات ساخته شده است.

معرفی پکینگ پیستونی

پکینگ پیستونی در اول سیلندر ها قرار داده می شود تا از نشتی پیستون جلوگیری کند. این نوع پکینگ موجب تداوم در آب بندی مابین پیستون و محفظه سیلندر خواهد شد. پکینگ پیستونی در جک ‌های هیدرولیکی و پنوماتیکی کاربرد زیادی دارد.

 


پکینگ لاستیکی

ویژگی های پکینگ ها

بعد از معرفی 3 نوع پکینگ لاستیکی پر کاربرد (پنوماتیک، پیستونی، پلی اورتان) نوبت به بیان ویژگی های آنها می رسد. پکینگ لاستیکی دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی است. این پکینگ ها در قسمت های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. تعدادی از ویژگی های پکینگ ها عبارتند از:

  1. تحمل و دوام بالا: پکینگ های لاستیکی در مقابل دما، سایش، اصطکاک و خیلی عوامل دیگر مقاوم است. این خصوصیات در پکینگ ها تعیین کننده کاربرد و محل قرار گرفتن آنها می باشند.
  2. مقاوم در برابر مواد شیمیایی: پکینگ لاستیکی ، در مقابل مواد شیمیایی و عوامل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. در طول مدت زمان های طولانی نیاز کمی به تعویض آن خواهد شد. این مورد خود باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.
  3. افزایش ارزش: پکینگ لاستیکی باعث زیاد شدن ارزش عملیاتی سیلندر و سوپاپ ها، می شود. این خصوصیت در مورد سوپاپ هایی که به وسیله هوا کار می کنند، وجود دارد.
  4. حفظ سطح فشار: پکینگ های لاستیکی موجب حفظ نمودن سطح فشار در شیرآلات و سیلندر ها، خواهند شد.
  5. نصب سریع و آسان: پکینگ لاستیکی دارای ابعاد مناسب و دقیقی می باشد. این خصوصیت باعث نصب سریع و آسان آنها خواهد شد.
  6. قابلیت حفظ شکل: این پکینگ ها دارای مقاومت خیلی بالا در مقابل تغییر شکل می باشند، همچنین از استحکام مناسبی نیز برخوردار هستند.
  7. تنوع بالا: پکینگ لاستیکی در شکل ها و جنس های مختلف ساخته شده است. شکل و جنس متنوع پکینگ ها باعث تنوع در کاربردهای آنها نیز شده است.

http://kar-andish.ir/i-18401/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-3-%D9%86%D9%88%D8%B9-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%BE%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-(%D9%BE%D9%86%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%8C-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%86)


تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1401
بازدید : 542
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر
دولت کانادا لیستی از موارد زیر را برای ارایه کمک به مردم افغانستان در نظر گرفته است.
وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) لیستی از روش‌هایی که کانادایی‌ها می‌توانند به وسیله آن‌ها به مهاجران افغان کمک کنند را در وبسایت خود منتشر کرده است.
این اقدامات به دلیل بازگشت حکومت طالبان، برای مردم افغانستان در نظر گرفته شده است.
همچنین در وبسایت این وزارتخانه در خصوص قدم‌هایی که برای کمک به کانادایی‌های و افغان‌هایی که تحت تاثیر این بحران قرار گرفتند، توضیحاتی ارایه شده است.
 
 
داوطلب شدن و اهدا کردن

اگر می‌خواهید به مهاجرین افغانستانی که به کانادا می‌آیند کمک کنید (از طریق در اختیار قرار دادن زمان، اهدای لباس، لوازم خانه، پول و...) IRCC پیشنهادات زیر را ارایه می‌دهد:

 
  •          از طریق ایمیل afghaniresettlement@ccislive.ca با سازمان‌های کانادایی اسکان پناهندگان که به پناهندگان افغان کمک می‌کنند در تماس باشید.
  •      با یک سازمان ارایه دهنده خدمات محلی تماس بگیرید. این‌ها سازمان‌هایی هستند که ماموریت آن‌ها کمک به تازه واردان به کانادا است.
 
اسپانسر یک پناهنده افغان شوید

از سال 1978، کانادایی‌های می‌توانند به طور خصوصی اسپانسر یک پناهنده شوند تا آن پناهنده بتواند به کانادا بیاید. راه‌های مختلفی برای پروسه اسپانسرشیپ وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را طی کنید:
 
  •          شما می‌توانید با یک دارنده قرارداد اسپانسرشیپ (SAH) کار کنید. این‌ها سازمان‌هایی هستند که با IRCC قرارداد امضا کردند تا پناهندگان را برای اسکان مجدد به کانادا بیاورند.
  •      به عنوان گروه پنج نفره. افراد این گروه که متشکل از 5 نفر یا بیشتر هستند، شهروند کانادایی و یا افراد دارای اقامت دائم هستند که با یکدیگر برای اسپانسر شدن برای پناهندگان به توافق می‌رسند.
 

 
اسپانسرشیپ خانواده

IRCC اعلام کرده است که برنامه‌های کلاس اسپانسرشیپ خانواده را برای شهروندان کانادایی و افراد دارای اقامت دائم که قصد دارند عزیزان خود را از افغانستان به کانادا بیاورند در اولویت قرار می‌دهد. این مورد شامل حمایت از همسر، شریک زندگی و یا فرزندان وابسته، والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و یا بستگان یتیم زیر 18 سال می‌شود.
 
برنامه‌های ویژه برای افغان‌ها

کانادا متعهد شده است که 20000 افغانستانی آسیب پذیر را از طریق روش‌های زیر اسکان دهد:
 
  •         یک برنامه ویژه برای افغانستانی‌ها و خانواده آن‌هایی که به دولت کانادا کمک کردند.
  •         یک برنامه بشر دوستانه ویژه برای اسکان افغان‌هایی که در خارج از کشور هستند و یک کشور ثالث ثابت ندارند مانند رهبران زنان، مدافعان حقوق بشر، افراد دارای گرایش‌های جنسی متفاوت، ژورنالیست‌ها و افرادی که به رژورنالیست‌های کانادایی کمک کردند، خانواده نزدیک آن‌ها و اعضای خانواده گسترده مترجمانی که پیش از این در کانادا مستقر شدند و به دولت کانادا کمک کردند.

IRCC
خاطرنشان برای این که بتوانید واجد شرایط این برنامه‌های ویژه شوید، نیازی نیست که در افغانستان زندگی کنید. IRCC گفته است که می‌توانید از طریق ایمیلی که در ادامه آدرس آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت، در مورد این برنامه‌های ویژه با آن‌ها در ارتباط باشید: Canada-Afghanistan@international.gc.ca
همچنین می‌توانید سوالات خود را در خصوص اسکان مجدد افغانی‌های مقیم خارج از کشور و پیوستن مجدد کانادایی‌ها با اعضای خانوده افغان خود، از طریق آدس ایمیلی که در ادامه می‌آید با IRCC تماس بگیرید: IRCC.SituationAfghanistan.IRCC@cic.gc.ca

 
افغانستانی‌های ساکن موقت کانادا

ساکنان موقت اهل افغانستان می‌توانند برای تمدید اقامت خود در کانادا اقدام کنند.
 

اگر یک شهروند کانادایی و یا یک فرد دارای اقامت دائم هستید و اکنون در افغانستان به سر می‌برید و نیاز فوری به مدارک سفر دارید

https://www.immigrationdoor.com/i-9662/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%BA%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7

 


تاریخ : دو شنبه 28 شهريور 1401
بازدید : 529
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

آجر نسوز نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید  می شود. ساختار مولکولی آن متراکم و ظریف است و در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته می شود. این آجر مقاومت حرارتی بالایی که دارد در کوره ها و پاتیل ها و عایق کاری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع آجر نسوز

 

آجر سیلیسی

آجر نسوز ویژه

آجر آلومینیومی

آجر نسوز قلیایی

آجر نسوز اکسید کروم

آجر نسوز زیرکونیوم

 

کاربردهای آجر نسوز

مهمترین ویژگی آجر نسوز مقاومت آن در درجه حرارت بالا می باشد و همین ویژگی باعث شده است که از آن در کوره ها به عنوان پوشش داخل کوره ها و دیواره ی کوره ها استفاده شود و در جاهایی که حرارات بالایی دارد. حتی در شومینه ها نیز استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای آجر نسوز استفاده برای نمای ساختمان می باشد. این کار هم به ساختمان جلوه ی خاص و زیبا می دهد؛ هم آنرا برای سالها از تخریب و فرسایش در مقابل باران و آتش محفوظ می دارد و از این لحاظ می توان گفت که مقرون به صرفه است.

 

 یکی از دلایل استفاده از آجر نسوز به عنوان نمای ساختمان ضد شوره بودن و عدم ایجاد سفیدک  در روی سطح آجر می باشد. بعضی از آجر های نامرغوب بعد از مدتی در اثر تماس با آب باران و رطوبت شوره می زنند  و باعث می شود نمای ساختمان جلوی بدی پیدا می کند و گاهی ناچار به تعویض آجرنمای ساختمان می‌شویم و این کار هزینه زیادی برای ما دارد . ولی آجر نسوز سفیدک نمی زند و عمر بیشتری برای نمای ساختمان دارد.

 

گاهی از آجر نسوز به عنوان پوشش کف نیز استفاده  می کنند که جلوه خاصی به ساختمان می دهد.

آجر نسوز به چه شکلهایی تولید می شود؟

خاص

 استاندارد

شکل آجرها ممکن است به دو حالت کلی تقسیم بندی شوند. یکی از آنها اشکال استاندارد است و دیگری اشکال خاص. اشکال استاندارد دارای ابعادی هستند که بوسیله اکثر تولید کنندگان نسوز مورد قبول بوده و تولید کننده ها آجر ها را در این ابعاد می سازند. این نسوزها عموما در کوره های همسان کاربرد دارد.

نسوزهای شکل داده شده اغلب بوسیله ماشین پرس تولید می شود. بنابراین انتظار می رود که خواص آنها هموژن باشد. البته برخی از نسوزهای شکل داده شده که بوسیله قالب گیری دستی تولید می شوند دارای خواص غیر هموژنی هستند.

 

روند تولید آجر نسوز

 ابتدا کانی های معدنی دپو شده در کارخانه برای استفاده در تولید، توسط وسایل نقلیه و در صورت مکانیزه بودن توسط نقاله به خط تولید انتقال داده می شوند.

در قدیم غربال گری به صورت سنتی انجام می گرفت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دانه بندی ها به صورتی مکانیزه توسط آسا بهای کوبیت آسیاب و غربال می شوند و به سالن اصلی که به آماده سازی معروف است انتقال داده می شوند.

در این مرحله مواد اولیه برای کلسینه شدن وارد کوره ها با درجه حرارت معین می شوند و بعد وارد حوض های شاموت می شوند سپس در این مرحله محلول چسب به مواد اضافه شده و بعد از مخلوط شدن توسط میکسرها در سیلوهایی ذخیره می شوند تا به مرحله پرس برسند. در کارخانه های مکانیزه این مواد با فشار مابین 400 تا1400 تن با پرس های هیدرولیک تحت فشار قرار می گیرند که درنهایت به مرحله پخت برسند. در اصطلاح خشت خام وارد کوره برای پخت نهایی می شوند. در مرحله آخر که همان پخت در کوره ها است. قالب ها در دمای مابین 1200 تا 1550 درجه سانتی گراد حرارت می بینند.

آجرنسوزها تولیدشده پس از خنک شدن، آماده بسته بندی و راهی شدن به سوی بازار مصرف کنندگان می شود.

لازم است با این نکته اشاره شود که در اکثر کارخانه های این مراحل به صورت سنتی انجام می شود . اما کارخانه هایی نیز در ایران وجود دارند که به صورت تمام مکانیزه آجر نسوز را تولید می کنند.

 

ویژگیهای آجر نسوز

  •       مقاومت در برابر حرارت بسیار بالا
  •       سبک بودن
  •       چسبندگی خوب با ملات و سیمان
  •       عایق سرما و گرما است
  •       قابلیت اجرا با هر نوع الگو و طرحی
  •       دارا بودن طیف رنگی در سطح آجر
  •       مقاوم در مقابل فرسایش
  •       گران قیمت بودن

 

 

https://alborznama.ir/i-16330/%D8%A2%D8%AC%D8%B1%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2


تاریخ : شنبه 26 شهريور 1401
بازدید : 10555
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

سیم بکسل ها بر اثر ساییدگی تدریجی و عدم رعایت ظرفیت مسافر پاره میشوند که منجر به سقوط کابین میگردد. دسته بندی کرد. انواع بالابر ویلچر یا همان جک معلول، بر اساس موارد ذکر شده در این نوشته معرفی میشوند. فروشگاه ها و نمایندگی های فروش زیادی در کشور توانسته اند با انواع برندهای مختلف این محصولات عمده را با کیفیت مرغوب و مطلوب و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند. فتورهچی منبع تغذیه این دستگاه را باتری دانست که به گفته وی، با یک بار شارژ نیروی لازم را به ویلچر میدهد و در صورت تخلیه شدن نیروی باتری، باتریهای ذخیره به ویلچر متصل خواهند شد. زیرا امروزه اکثر خانهها به صورت آپارتمانی هستند بنابراین باید ویلچری تهیه کنید که بتوانید به راحتی از پلهها آن را عبور دهید. سولماز علیزادگان، نائب رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در ویلچر برقی پله رو یک بالابر به کاربرده شده که می تواند فرد معلول را از پله ها به راحتی جابجا کند. به گزارش خبرگزاری دانا، سولماز علیزادگان، نائب رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با مهر گفت: در ویلچر برقی پله رو یک بالابر به کاربرده شده که می تواند فرد معلول را از پله ها به راحتی جابجا کند.

یک صندلی نیرو ، شیب و چرخش عقب یا استراحت پا یالکتریکینیز ممکن است یک لوازم جانبی اختیاری باشد.اگر کاربر زمان زیادی را در صندلی چرخدار بگذراند، یک بالشتک مخصوص صندلی چرخدار، به ویژه کوسن فوم یک محافظ عاقلانه برای اطمینان از راحتی و کمک به جلوگیری از زخم های فشار خواهد بود. می تواند در حرکت روی زمین نرم، کشش را از دست بدهد ، اما هنگام مسافرت با یک شیب ثابت ، پایدار است. هنگامی که نردبان و پست پشتیبانی متصل می شوند ، لازم است نوارها را با انتهای اول زیر صندلی و با انتهای دیگر بین پایه های نگهدارنده ثابت کنید. وی با بیان اینکه با استفاده از این ویلچر به کمر فرد همراه معلول فشار وارد نمی شود، اظهار داشت: با ویلچر برقی دیگر نیازی به بلند کردن فرد معلول با ویلچر برای جابجایی از پله ها نیست. نیاز به چاهک نمی باشد. وی به مکانیزم ویلچر پلهرو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مکانیزم حرکت در این ویلچر “جک” است، گفت: مکانیزم پله رو در ۳ نوع “شنی”، “ستارهای” و “جکی” است.

مکانیزم شنی از گرانترین نوع حرکت است، ولی مکانیزم جکی حداقل نیرو را به فرد پشت ویلچر وارد میکند، ضمن آنکه اندازه و حجم کمی دارد. سیستم چرخ دنده عقب دارای ثبات جهتی است، به این معنی که به طور طبیعی مستقیماً مسیر را دنبال می کند بنابراین نسبت به سبقت گرفتن حساسیت کمتری دارد. وی به مکانیزم ویلچر پلهرو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مکانیزم حرکت در این ویلچر "جک" است، گفت: مکانیزم پله رو در 3 نوع "شنی"، "ستارهای" و "جکی" است. از بهترین و برترین ویژگی این ویلچر بالا رفتن از پله ها و تعادلش بر روی دو چرخ در زمان حرکت کردن است. در حالت عادی صندلی بیمار بر بوده و در حالت مواجه شدن با سطح شیبدار و یا پله ، به حرکت دادن یک اهرم به حالت پله رو برقی تبدیل می گردد. صندلی چرخدار صندوق عقب یا وسط چرخ محبوب ترین و ایده آل برای استفاده در فضای باز و همچنین در داخل خانه است.اگر قرار است از صندلی چرخدار در منزل و همچنین خارج از منزل استفاده شود، حتما اطمینان حاصل شود که صندلی مناسب، راحت بوده و از سطح مناسب پشتیبانی برخوردار باشد. در صورتی که استفاده از آن در داخل خانه باشد، یک صندلی کوچک جمع و جور مناسب تر است و دیگر نیازی به داشتن صندلی بزرگ با عملکرد بالا نیست.

برای تأمین استقلال و رفتن به سفرهای طولانی، عملکرد صندلی ممکن است یک عامل مهم باشد.بیماران مختلف به انواع مختلفی از صندلی،استراحت ساق و بازو نیاز دارند زیرا راحتی و پایداری را در اختیار کاربر قرار میدهد. برای این مهم شرکت فامکو برای اولین بار در ایران بالابر خانگی کوشا به عنوان بالابر ریل پنهان را به مرحله ساخت و عرضه رسانده است که در آن تمامی ریل ها واتصلات بالابر مخفی بوده و علاوه بر زیبایی محیط، ایمنی و آرامش خاطر بیشتری به شخص استفاده کننده می بخشد. بر این اساس نمره ایران در شاخص توسعه انسانی از 0.787 در سال 2018 به 0.783 در سال 2019، 0.777 در سال 2020 و 0.774 در سال 2021 کاهش یافته است. صندلی های قدرت سیستم درایو چرخ میانی معمولاً فقط برای ظرفیت های وزن تا ۶۰۰ پوند در دسترس هستند. سیستم درایو به سمت عقب ویلچر قدرت با کاستور در قسمت جلو قرار دارد. در سیستم رانندگی این صندلی چرخدار قدرت، در مرکز صندلی چرخدار و در زیر صندلی قرار دارد. همچنین ممکن است یک کاربر صندلی قدرت دارای شرایط مخصوص صندلی یا استراحت در بازو و پا باشد که بهتر است از یک اسکوتر تحریری که توسط یک صندلی چرخدار ارائه می شود استفاده کند.


تاریخ : سه شنبه 22 شهريور 1401
بازدید : 72392
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

عنوان برترین ردیاب به آن اختصاص داده شده است که دارای بیشترین قدرت باتری در بین ردیابهای موجود است. بهترین گزینه در ردیاب های موجود در بازار است. قیمت ها را در سال های متمادی مشاهده فرمایید. در صورتیکه دستگاه غیر اصل و ارزان قیمت بدون گارانتی معتبر خریداری کرده اید توقع سرویس دهی مناسب نداشته باشید . همچنین تمامی محصولات نیکان جی پی اس از گارانتی 1 الی چند ساله برخوردار هستند که در صورت بروز مشکل، شرکت نیکان جی پی اس پاسخگو خواهد بود. نکته: قبل از خرید مطمئن شوید که شرکت فروشنده ردیاب، نرم افزار IOS و اندروید مخصوص گوشی موبایل شما را ارائه میدهد. نرم افزار ردیابی حرفه ای این ردیاب با امکانات و به روزرسانی های جدید از تمام قابلیت های سخت افزاری استفاده می نماید. محل نصب ردیاب خودرو در هر محلی از خودرو که امکان اتصال سیم برق به آن باشد وجود دارد. روش­های ردیابی: همواره می­توانید از طریق نرم افزار ردیابی (Android,IOS) پنل ردیابی تحت وب و پیامک برای ردیابی و گزارش­گیری از وضعیت خودرو استفاده نمایید.

نرم افزار های زیادی در بازار وجود دارند که عموما با نام های تولید ملی به فروش می رسند. بهترین مدل ردیاب برای نصب در زیر خودرو، ردیاب های مغناطیسی است که به راحتی به هر چیز فلزی میچسبند. ردیاب خودرو وسیله ای است که به صورت مخفی در خودرو نصب شده و محل دقیق خودرو را روی برنامه ردیابی نشان می دهد. زمانی که خودرو از حرکت باز می ایستد ردیاب به حالت استندبای می رود سپس حرکت خودرو با سنسور لرزش ردیاب تشخیص داده شده و دوباره دستگاه روشن می شود. زیرا هنگام ثابت مانده خودرو،ردیاب خودرو به حالت خواب رفته و برای صرفه جویی در مصرف باتری ماژول جی پی اس (GPS) را خاموش می کند. امروزه حفظ امنیت و آسایش وسایل نقلیه به دغدغه ای بزرگی تبدیل شده است، استفاده از دستگاه های ردیاب خودرو؛ یکی از مطمئن ترین و بهترین روش های جلوگیری از سرقت خودرو و ردیابی آنلاین ماشین می باشد، با استفاده از دستگاه جی پی اس خودرو می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل یا سامانه آنلاین (سایت) بصورت زنده و لایو خودروی خود را ردیابی کنید، از راه دور ماشین را روشن و خاموش کنید و خیالتون از امنیت ماشین راحت باشه.

در صورتی که ردیاب از جای خود جدا شود هشدار جدا شدن از طریق پیامک و اپلیکیشن ردیابی به مالک ردیاب جی پی اس ارسال می شود. و ردیاب خودرو گزینه ی جدیدی برای حفاظت از خودروی شخصی است. این ردیاب خودرو دارای امکاناتی فوق العاده همچون شنود صدای داخل کابین و مکالمه دو طرف بین راننده است. جی پی اس ردیاب مغناطیسی Gp023A میکروفن داخلی با کیفیت دارا است که امکان شنود داخل خودرو و یا محیط اطراف ردیاب را فراهم می سازد. برخی از این ردیاب ها مکان خودرو را در حافظه خود ذخیره می کنند و بعداً در اختیار کاربر قرار می دهند. شخص ثالث با شنود صدای داخل کابین خودرو متوجه خطر شده و با کمک نرم افزار ردیاب خودرو مکان دقیق خودرو را پیدا کرده و به داد راننده می رسد. هوشمند نصب می شود، مکان دقیق خودرو را کشف کرده و با خاموش کردن به وسیله ردیاب خودرو را متوقف کرده و خودرو را بازپس گیرند.

با استفاده از سرورهای اختصاصی و آنلاین https://radyabeman.com نیز امکان استفاده از پنل ردیابی در اختیار شما قرار میگیرد و در صورت نیاز میتوانید اطلاعات ردیابی را بر روی گوشی هوشمند خود نیز دریافت کنید. تمامی GPS ها قدرت دریافت بسیار بالایی دارند و تقریبا میتوان گفت موقعیت مکانی که روی نقشه نمایش میدهد چیزی حدود دو متر اختلاف و گاهی نیز کمتر است. دو تکنولوژی اصلی که در ردیاب وجود دارد جی پی اس و سیمکارت میباشد.ردیاب خودرو بوسیله gps طول و عرض جغرافیایی وسیله نقلیه را بدست می آورد و بوسیله سیمکارت این مختصات را برای صاحب خودروارسال مینماید وبدین وسیله میتوان کار ردیابی را انجام داد.در برخی ردیاب ها از دکل های موبایل BTS و وای فای های محیط نیز استفاده میشود تا مکان یابی سریعتر انجام شود. این شبکه شامل طیف وسیعی از ماهواره ها می باشد که از سیگنال های مایکروویو جهت انتقال اطلاعات به دستگاه های GPS استفاده می کند و اطلاعات مربوط به موقعیت مکان، سرعت خودرو، زمان و جهت حرکت را ارائه می دهد. سرعت ناکافی در دریافت اطلاعات و رساندن پیام به صاحب جیپی اس باعث از دست رفتن زمان و یا از دست رفتن جان فردی است که ردیاب به او متصل شده است و نیاز به کمک دارد.


تاریخ : شنبه 19 شهريور 1401
بازدید : 88745
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


علاوه بر این، موضوعاتی چون شناسایی رقبا و جایگاه کسب و کار موردنظر در بازار نیز مربوط به همین بخش میباشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین مراکزی که آمار و ارقام مربوط به صنایع مختلف را منتشر میکنند، جز منابع هستند. در این استاندارد سعی شده است که با مفاهیم بنیادینی چون استراتـژی و سبد وارد مقولۀ مدیریت محصول شود. استاندارد مدیریت محصول این مؤسسه، بدنۀ دانشی مدیریت و توسعه محصول نام دارد. کمک به شرکت ها برای تحلیل و توسعه سودمندی استراتژی های کسب و کار است. ۳٫ کمک به شرکتها برای تجزیه و تحلیل و توسعه سودمندی عملیات کسب و کار و استراتژیها است. ظرفیت اسمی در نظر گرفته شده 15000 تن در سال است و برای این ظرفیت باید زمینی در حدود 5000 مترمربع در نظر گرفته شود. این امر منجر به تصویب قانون Sarbanes-Oxley در سال ۲۰۰۲ شد، که قوانین سختگیرانهتری را برای شرکتها به همراه مجازاتهای کیفری سختگیرانه برای نقض آنها و سایر قوانین اوراق بهادار به شرکتها تحمیل کرد. 

https://www.narbonbd.com/business-development-projects/

ریحانه وحیدیان از چهارده سال پیش، در مجموعه شهرداری تهران شروع به کار کرده و به عنوان کارمند رسمی، سمتهای کارشناسی تا مدیریتی را تجربه کرده. مشورتگران اساسا رایزن مدیریتی هستند که باید به مراجع خود رهنمودهای عینی، عملی و صادقانه بدهد. این دست بی توجهی ها در قانون تجارت ایران به دفعات یافت می شود که شاید از بارزترین آنها، عدم تفکیک صحیح سازوکار کنترلی و مدیریتی است. از دیگر کاربردهای پشم شیشه، استفاده از آن در عایق سقف شیروانی، عایق دیوار پرده، کاشیهای سقفی، کانالهای هوا، بدنه مخزنها و ساخت ساندویچپنل است. به فراخور نیز ممکن است به موازات مسائل و کار در کلاس های متداول، پروژه ها و تمرین های دیگری به مخاطب واگذار نماییم و از ایشان بخواهیم که آنها را قلم زنند و متناسب با میزان یادگیری و توانمندی های خویش و از سوی دیگر میزان شناخت از سازمان خویش، برای آنها راه حل پیدا نماید. ما پس از این وبینار و در طی دورۀ آموزشی آن، سعی می کنیم که متناسب با سازمان مخاطبان و علاقه مندان، مسائل مدیریت محصول فراهم نماییم و ضمن راهنمایی و مشاوره از مخاطب بخواهیم که آنها را حل نماید. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که در حوزه مدیریت، خود را به عنوان مشاور معرفی می نمایند، از آن دسته از افرادی هستند که هرگز هیچ سمت اجرایی و یا مدیریت کسب و کار مستقلی نداشته و فقط به مدرک دانشگاهی خود اتکا دارند.

یک مشاور آگاه در زمینه مدیریت، شخصی است که جدا از دسترسی به معلومات تخصصی و دانشگاهی، سابقه حضور در بازار محلی (B2C) و شرکتها (B2B) و سازمان ها (B2G) و جهانی را نیز داشته باشد. به طور خلاصه، این یک روش برای اداره شرکت به عنوان یک سازمان مستقل است و گمرکات، سیاست ها و قوانین خود را برای کارمندان خود از بالاترین تا پایین ترین سطوح قرار می دهد. علاوه بر این مواداولیه تولید پشم شیشه در داخل کشور در دسترس است و نیازی به واردات ندارد. طرح توجیهی تولید پشم سنگ به این مقاله مرتبط است که پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید. همانطور که میدانید صرفهجویی در مصرف انرژی یکی از مهمترین موضوعات روز است. همینطور وزن پایین و انعطاف زیاد پشم شیشه باعث بالارفتن مصرف این محصول شده است. یک طرح کسب و کار کامل و متفکر، یکی از ابزار ارزشمند در کمک به شما در دستیابی به اهداف بلند مدت است.

https://www.narbonbd.com/business-management-service/

این طرح حاوی گزارشی دقیق در خصوص تولیدات یا خدمات شرکت، روشهای تولید، بازار و مشتریان، استراتژی بازاریابی، منابع انسانی، تشکیلات، نیاز به زیرساختها و تأمین نیازهای مالی، منابع تأمین مالی و نحوه استفاده از آنها هست. همانطور که ماده ۱۰۱ لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت اشاره دارد، رئیس هیئت رئیسه در صورت پیش بینی نشدن ترتیب دیگر در اساسنامه، همان رئیس هیئت مدیره شرکت است؛ بنابراین میتوان یکی از ناظران یا حتی منشی جلسه را از میان سهامداران اقلیت یا به پیشنهاد آنها انتخاب کرد. چون بسیاری از انواع مدل های کسب و کار مکمل هم هستند و حتی گاهی پیش میآید که در یک زمان مشخص یک مدل کارایی دارد و در زمان دیگر نتیجه بهتری از مدل دیگر به دست خواهد آمد، اما اینکه کدام مدل کسب و کار را بایستی انتخاب کرد بستگی به نیازهای تجاری صاحبین کسب وکار و همچنین زمینه فعالیت آنها و جامعه ای که قرار است به آنها خدمت رسانی بشود و به طبع آن نیازهای مشتریان دارد و مطمئنا اگر تمام این مسائل مدنظر گرفته بشود، و نوآوری های مورد نیاز در مدل های کسب و کار در هر بخش از آن اجزا 9گانه بوم مدل کسب و کار ایجاد بشود، بهترین نتیجه حاصل می شود.


تاریخ : شنبه 12 شهريور 1401
بازدید : 604
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

سگ های نر با همجنسان خود احساس رقابت شدیدی دارند و رفتار پرخاشگرانه از خود نشان می دهند که با عقیم سازی، این رفتار کاهش پیدا می کند. سوالی که همواره ذهن صاحبان حیوانات خانگی را به خود مشغول کرده است، این است که آیا عقیم سازی حیوانات خانگی لازم است یا خیر؟ با عقیم سازی، از بیماری فیستول مقعد که یک بیماری پوستی است پیشگیری خواهد شد. احتمال ایجاد کم کاری در غدد درون ریز مثل غدد تیروئید که البته این بیماری هم با دارو و مراقبت پزشک بر طرف میشود. بااینحال، جراحی تنها میزان تستوسترون را در سیستم سگ شما را کم میکند، اما به طور کامل هورمون را از بین نمیبرد. کودکان قربانی عموما از طبقه کم برخوردار حاشیه نشین جامعه در شهر قم بوده اند که به واسطه مشاغل والدین شان در بیابان های اطراف و حومه این شهر سکونت داشته اند. گربه ها از لحاظ جنسی در بازه زمانی ۶ تا ۹ ماهگی به بلوغ رسیده و میل جنسی پیدا میکنند و صاحبان را در دوراهی عقیم کردن حیوان یا آوردن جفت قرار میدهند، از آنجایی که گربه ها در سال میتوانند 2 تا 3 با زایمان داشته باشند، معمولا با توجه به محیط نگه داری و فضای کم آپارتمانها، صاحبان از آوردن جفت خودداری کرده و اقدام به عقیم سازی گربه میکنند.

https://nikpetclinic.com/sterilization/

گربه های ماده بین 5 تا 12 ماهگی و بطور متوسط در 6 ماهگی فحل می شوند. بهترین زمان عقیم سازی گربه نر، حدود 6 ماهگی است. مردی 35ساله هم عقیده دارد با نگهداری از حیوان خانگی حس مسئولیت پذیری را در فرزندش افزایش داده است. روز جمعه ۲۴ خرداد از صبح مجددا افراد تیم اجرایی با همان روش قبلی (بدون حضور زندهگیر با داروی بیهوشی) برای گرفتن سگهای بیشتر مشغول به کار شدند ولی در نهایت تا ساعت ۱ ظهر تنها موفق به گرفتن یک سگ شدند. بدون درمان سگ از بین می رود .درمان و جراحی پیومتر جزو درمانهای گران است . گرچه این مساله به اثبات نرسیده است ولی اعتقاد بر این است که انجام عمل در این زمان روی وزن، مصرف غذای روزانه، سطح فعالیت حیوان اثر می گذارد و متعاقبا چاقی رخ می دهد. عقیم کردن حیوانات خانگی باعث می شود که آنها سهمی در مشکل بی سرپناهی سگ ها و گربه ها نداشته باشند. در حیوانات نر، برشی در پوست کیسه بیضه ایجاد کرده و بیضه ها برداشته می شوند.

البته به ندرت جمعیت آنقدر زیاد می شود که از قحطی بمیرند. عقیم سازی حیوانات خانگی یا Pet sterilization رایجترین روش ناباروری حیوانات به شمار میرود که در طی این پروسه بخشی از اندام جنسی حیوان یا تمام آن از بدن او جدا میشود. ممکن است قبلاً چیزهای زیادی در مورد عقیم سازی شنیده یا خوانده باشید اما حالا به خوب میدانید انجام این کار چقدر برای حیوان خانگی مفید است. سگ های عقیم شده، ممکن است نسبت به صاحبانشان حالت تهاجمی بیشتری پیدا کنند. افزایش شدت بیماری های ادراکی در سگ هایی که نشانه های بیماری از قبل تظاهر شده است. مثلاً پهن بودن استخوان های ران و جمجمه و قفسه سینه و رشد و تکامل عضلانی، سگ های عقیم شده بلند قدتر میشوند و هر چقدر قد سگ بلندتر باشد، عمرش کوتاهتر است. اگر گربه شما قبل از عقیم کردن فعالیت جنسی را تجربه کرده باشد، ممکن است گاه به گاه میل جنسی از خود نشان دهد. بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی، هنوز در مورد عقیم سازی حیوانات خانگی خود به جمعبندی نرسیدهاند ولی باید بدانند پای طول عمر وسلامتی دوست کوچکشان در میان است. 

https://nikpetclinic.com/sterilization-of-male-and-female-dogs/

ممکن است دچار ناهنجاری رفتاری شود. پس از عقیم سازی، به دلیل عدم ترشح بعضی از هورمون ها، وزن سگ بالا خواهد رفت و دچار چاقی خواهد شد. رنگ مو و رشد موها میتواند دچار تغییر شود. سگها اندام جنسی خود را لیس میزنند و بر روی اجسام مختلف و پای انسان قرار گرفته و از خود رفتار جنسی و حرکات آمیزشی نشان می دهند. در اروپا که سگها خیلی کمتر از آمریکا عقیم هستند، این مشکل کمتر دیده میشود. لازم به ذکر است در کلینیک دامپزشکی وی آی پت خدمات حمایتی از حیوانات بی سرپرست ارائه میشود. هر جراحی نیاز به طی کردن دوره مراقبت پس از جراحی داره ولی در عقیم سازی این دوره کوتاه تر است مخصوصا اگر توسط یک متخصص جراحی این کار صورت بگیره. دکتر ایمان امیران می گوید: نگهداری از حیوانات خانگی بخشی از نیاز جامعه است و ما نمی توانیم منکر گرایش نسل جدید به حیوانات خانگی باشیم بلکه باید برخورد صحیح و عشق ورزی به حیوانات را از کودکی جایگزین ترس از حیوانات کنیم. گربه ها در زمان نیاز جنسیشون خشن میشن. سایت مرکز جمع آوری سگهای بلاصاحب صفیره اقدامات لازم را در این خصوص بر عهده دارد. عقیم سازی بیشتر بر روی سگهای نر و ماده، گربه، خرگوش و خوکچه هندی انجام میشود.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com