عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 29 تير 1401
بازدید : 15906
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

لیست بهترین اتاق فرارهای شهر تهران

اتاق فرار تهران

 

یکی از تفریح های هیجان انگیز در شهر تهران است که تقریبا از سال 1396 در این شهر شروع شد

شاید درمورد اتاق فرار شنیده باشی، شاید هم نشنیده باشی ..

پیشنهاد میکنم حتما برای یکبار هم که شده این تفریح متفاوت رو امتحان کنی و لذت ببری

در ادامه لیست یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران رو بهت معرفی میکنم که میتونی به صورت آنلاین از طریق سایت و یا اپلیکیشن مای اسکیپ اون رو رزرو کنی ...

 

اتاق فرار تالار مرگ

اتاق فرار تالار مرگ یکی از اتاق فرار های مجموعه اتاق فرار مگا اسکیپ در شهر تهران میباشد .

این اتاق فرار در ژانر ترسناک و دلهره است .

داستان اتاق فرار تالار مرگ :

گروهی برای تعطیلت نوروزی ۱۳۹۸به روستایی دور افتاده سفر می‌کنند. سیل های فروردین ماه مسافران را غافلگیر کرده و چادر و ماشین آنها را آب برده است، مجبور می شوند به بالاترین خانه روستا روی تپه پناه بیاورند. خانه ای که ... صاحب آن خانه کیست؟

اطلاعات اتاق فرار تالار مرگ را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

تعداد نفرات بازی : از 4 تا 8 نفر

مدت زمان بازی : 60

 


تاریخ : شنبه 25 تير 1401
بازدید : 32612
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

یکی از بدیهی ترین و در عین حالی مهم ترین مزیت های قرعه کشی در اینستاگرام، افزایش دنبال کنندگان و بازدید های حساب کاربری شما در اینستاگرام است. در دپارتمان طراحی سایت شرکت شایگان اصول حرفه ای این را می گوید که قبل از انجام هر کاری نیاز کارفرما و اهداف وی بررسی شود و سپس بر اساس این نیازها و اهداف و همچنین شناسایی مخاطبان اصلی کارفرما پیشنهادات طراحی سایت در مازندران به وی داده شود. به ازای هر محصول، یک پیامک ارسال کنید و به ازای هر پیامک در زمان اهدای جایزه باید یک پوکه شامپو با آن شماره سری ساخت را به همراه داشته باشید. زمانی که شما یک قرعه کشی در اینستاگرام ایجاد کنید، مخاطبان فعلی شما با شما تعامل ایجاد می کنند. از آن جا که الگوریتم جدید اینستاگرام به ایجاد تعامل مخاطبان توجه زیادی می کند و اگر مخاطبان شما با پست ها و مطالب شما تعامل برقرار نکنند، پس از گذشت زمانی پست ها و مطالب شما برای آن ها ظاهر نمی شود.

پس از ارسال پیامک از طرف شما، پیامکی از طرف برند مای مردانه به شماره موبایل فرستنده جهت اطلاع از ثبت شرکت کننده در قرعهکشی ارسال خواهد شد. اما بنا بر اظهار رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت، انتشار اسامی برندگان به دلیل استعلامات و صحت سنجی روندها به منظور تخصیص دقیق و عادلانه با تاخیر همراه خواهد بود و امروز 11 خرداد منتشر شد. اگر پیج بزرگی دارید برای این منظور بایستی با داده های بسیار زیادی دست و پنجه نرم کنید که هم می تواند وقت باشد و هم احتمال اشتباه در آن بسیار زیاد خواهد بود. در طراحی سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟ طراحی و بهینه سازی بیش از 600 پروژه وب سایت فعال ، اطمینانی است که شما سیرن را به عنوان مجری خدمات وب خود انتخاب کنید. سایت قرعه کشي اينستاگرام یک نرم افزار قرعه کشي در اينستاگرام است با سایت قرعه کشي اينستاگرام و برنامه کامنت پیکر ، انتخاب برنده مسابقه اينستاگرامی به راحتی … با دریافت نمایندگی، سایتی مانند خود پرتال دارید که در آن میتوانید بستههای سایت و فروشگاهی خود را ارائه کنید. در نهایت در قسمت سوم می توانید با زدن این دکمه برنده قرعه کشی را مشخص کنید. احتمالا شما میخواهید به کامنت دهندگان یک مطلب خاص جایزه دهید و بین آنها قرعه کشی کنید .

اجرای قرعه کشی و مسابقه در اینستاگرام می تواند مزیت های زیادی را برای حساب کاربری کسب و کار و برند شما در اینستاگرام رقم بزند. یکی از قابل اعتماد ترین روش های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام، اجرای مسابقه و قرعه کشی در اینستاگرام است. اما نمی توان به آن روش ها اعتماد کرد و بسیاری از روش های مرسوم برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام نتیجه دلخواهی که به دنبال آن هستید را نخواهند داشت. اغلب افراد متاسفانه درک درستی از تفاوت مفاهیم طراحی سایت و برنامه نویسی سایت ندارند و این موضوع متاسفانه در بین کارفرماها نیز بارها دیده شده است. بهترین گزینه طراحی وب سایت ارزان قیمت ، ولی فوق العاده کاربردی برای اکثر کسب و کارها استفاده از سایتسازهای رایگان است. این کمپین برای قدردانی از طرفداران و مصرف کنندگان برند مای مردانه، به ویژه افرادی که مصرف کننده شامپوهای سر و شامپوهای بدن مای من هستند، برگزار شده است و به مصرف کنندگان شامپوهای مای مردانه، ۱۱ دستگاه کنسول PS5 اهدا خواهد شد.

در این دوره ۱۷۶۹۱۱ خودرو در قالب طرح های (فروش فوری، فوقالعاده ، پیشفروشهای کمتر از یکسال و مشارکت در تولید) عرضه شد. به طور کل، مسابقات خود به تنهایی بدون توجه به این که در چه پلتفرمی اجرا می شوند، برای هر مخاطبی جذاب است. هر پیامک ارسالی حاوی سری ساخت شامپوهای مای مردانه که شامل شامپوهای سر، شامپوهای بدن و شامپو سر و بدن میشود، دارای ۱ شانس قرعه کشی است. یک وب سایت می تواند شامل صفحه اصلی که اکثرا به این صفحه ، خانه (HOME) و هم چنین می تواند شامل صفحات و بخش های دیگر باشد که هر یک از آنها برای اهداف خاصی در زمان طراحی وب سایت ایجاد شده اند. نکته: سایتهای ثابت (Static) برای افراد، شرکتها و سازمانهایی مناسب است که حداکثر یک یا دو بار در سال نیازمند به تغییر در محتوای سایت هستند. به گزارش کاماپرس، حدود 4 میلون نفر در این دوره در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند. اسامی برندگان قرعه کشی خودرو روی سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار گرفت.


تاریخ : یک شنبه 19 تير 1401
بازدید : 8841
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


گربه های نر بین سنین ٧ تا ٩ ماهگی بالغ میشوند و به دلیل تغییرات هورمونی که در اونها ایجاد میشه، رفتارهای خاصی از خودشون نشون میدن. تغذیه Ad-lib بعد از عمل عقیم سازی با افزایش وزن بدن و وضعیت بدن به دلیل افزایش مصرف غذا همراه است. در این خصوص باید توجه داشت عوارض ناخواسته و مضرات عقیم سازی در حد ناچیزی است و شاید این آمارها توجیه مناسبی برای توقف و انصراف از این عمل نباشد. با یک حساب و کتاب سرانگشتی متوجه خواهید شد که قیمت های ارزانی که برخی برای عقیم سازی دریافت می کنند به دور از واقعیت بوده و حتی پول دارو و مواد مصرفی این جراحی ها نیز نخواهد شد. در نت یا شبکه های اجتماعی جست و جو کردی یا با دوستانتان در مورد عقیم سازی سگ در کلینیک صحبت کردی دو دل شدی، در نهایت بد نیست بدانید در کشور استرالیا در چند ایالت از سال 2018 به بعد عقیم سازی سگ بعد از شش ماهگی اجباری شده است و این زمان برای بعضی از نژاد ها قابل تعویق است. کار سختی نیست و خیلی راحت میتوانید با بررسی سایت کلینیک دامپزشکی، سوال از مشتریانی که در این کلینیک عمل عقیم سازی را انجام دادهاند، خواندن نظرات دیگران در مورد کلینیک و دامپزشک، صحبت با دامپزشک و همچنین بررسی سابقه دامپزشک، به نتیجه برسید.

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند. در واقع تا ۶ ماهگی، همه دندونهای دائم گربه سر جای خودشون قرار گرفتن. اگر مشکلی پیش نیامد کمی سوپ و یا غذای مخصوص ریکاوری در ظرفش قرار دهید. توصیه میگردد به منظور جلوگیری از بی اختیاری ادرار و سایر خطرات احتمالی این کار بین چهار تا شش ماهگی و یا در موارد خاص و صلاحدید دکتر دامپزشک مجرب بعد از شش ماهگی و پیش از بلوغ صورت پذیرد. بهترین زمان عقیم سازی در سنین پایین و در واقع پیش از بلوغ است. یکی از رایجترین سوالاتی که مطرح میشود این است که بهترین زمان برای عقیم سازی سگ و یا گربه چه زمانی است؟ مورد بعدی این است که عقیم سازی زودتر از سن تعیین شده می تواند بر اندازه و شکل اندام تناسلی سگ ماده تاثیر بگذارد. سگهای کوچکتر زودتر به بلوغ می رسند و اغلب می توانند این عمل را زودتر انجام دهند. حیوانات خانگی عقیم شده اغلب بهتر از یک گربه یا سگ کامل با یک محیط داخلی یا محدودتر سازگار می شوند.

چرا که عقیم سازی به گربه کمک می کنه به زندگی در محیط منزل عادت کنه و به این ترتیب گربه شما دوست داشتنی تر میشه. عمل جراحی عقیم سازی سگ نر آسان می باشد و دارای کمترین عوارض است بشرط اینکه بوسیله متخصصان جراحی پت و در یک مرکز پیشرفته و بروز انجام شود از آنجا که کلینیک وی آی پت دارای دپارتمان رادیوگرافی و سونوگرافی و اتاق عمل مجهز همراه با دامپزشکان متخصص به شما این ضمانت را می دهد هر گونه عمل جراحی پت با بالاترین کیفیت در ایران انجام می شود. اگر بصرف دید مادی برای سلامت پت نگاه کنیم هزینه واکسن گربه بهترین راه برای حفظ سلامت گربه می باشد. پت پرسَ با تمام تجربه و تخصصی که داره، همیشه و همه جا همراه تو و حیوون خونگی دلبندته. به گزارش خبرگزاری برنا از درگز، حسن نوروزی افزود: شهرداری با همکاری یک دامپزشک و یک گروه دوستدار حیوانات سگهای ولگرد سطح شهر را جمع آوری و نگهداری کرده است و در این راستا فعلا حدود ۲۰ قلاده ماده سگ در محیطی ویژه نگهداری می شوند. به این ترتیب سگ ماده خانگی تان به صورت غیر برنامه ریزی شده صاحب توله سگ خواهد شد.

جدیدترین تحقیقات نشان داده است که عقیم کردن و عقیم کردن حیوانات خانگی به عنوان توله سگ و بچه گربه می تواند بر رشد آنها تأثیر بگذارد. عقیمسازی چه تأثیری بر رفتار حیوانات و همچنین در کیفیت زندگی اجتماعی آنها دارد؟ عقیمسازی سگها و گربهها یک شرط لازم و ضروری برای پایان دادن به وضعیت ناهنجار زندگی این حیوانات و همچنین، جلوگیری از آزار و کشتار آنهاست ولی در سالهای اخیر شاهد عقیمسازیهای غیر کارآمد و بدتر از آن، غیر مسئولانهٔ این حیوانات توسط برخی از حامیان ناآگاه هستیم. با این حال، روش های عقیم سازی حیوانات با یکی از حالات زیر است. سگ گلدن رتریور ماده، باید تا زیر یک سالگی عقیم شود. عقیم کردن حیوانات خانگی و حتی خیابانی، به دلایل زیر برایشان خوب است. هزینههای نگهداری از یک حیوان باردار و سپس مادر شیرده، بزرگ کردن توله سگها یا بچه گربهها ( از جمله واکسنهای الزامی و انگل زدایی آنها) و تغذیه این کوچولوها تا زمانیکه بتوانند واگذار شوند.

https://nikpetclinic.com/sterilization-of-male-and-female-dogs/


تاریخ : جمعه 17 تير 1401
بازدید : 83584
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

بسیاری از افراد دوست دارند تختی داشته باشند که علاوه بر استراحت راحت، وسایل اضافی خود را نیز در آن قرار دهند تا اتاق خواب مرتب به نظر برسد. تانیل چوب تخت خواب کشودار را ارائه می دهد زیرا حتی در صورت کمبود جا می توانید وسایل اضافی خود را مطابق سلیقه و میل خود در کشوهای متعدد پایین این نوع تخت خواب قرار دهید. در ادامه این مقاله به توضیح مزایا، معایب و کاربردهای تردمیل می پردازیم و همچنین نحوه خرید یک تردمیل با کیفیت و قیمت مناسب را از یک فروشگاه معتبر به شما آموزش می دهیم.
مزایای یک تخت خواب
تخت تراندل به دلیل کاربردها و مزایای آن بسیار محبوب است. در زیر به بررسی این مزایا می پردازیم.
باعث صرفه جویی در فضای اتاق می شود
می توانید در فضای اتاق خواب خود صرفه جویی کنید تا حتی اگر مهمانان وارد اتاق شوند به راحتی استراحت کنند زیرا وسایل اضافی خود را در این نوع تختخواب ها قرار داده اید و اتاق بازتر شده است. این نوع تخت مخصوصا برای ساختمان های چند آپارتمانی مفید است، زیرا مشخص است که شرایط شهری به گونه ای شده است که افراد زیادی در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، بنابراین می توان تخت های یک نفره یا دو نفره را انتخاب کرد.
تمیز کردن بسیاری از اتاق ها
در قسمت پایین تخت خزنده زمین های زیادی با اندازه ها و طرح های مختلف استفاده می شود، بنابراین زیر بستر فضای خالی برای گرد و غبار و حشرات وجود ندارد. از این نظر، اتاق زیبا به نظر می رسد.
اتاق خواب را زیبا کنید
درست است که اگر فضای اتاق شما محدود است، می توانید از کمد و کشوها برای قرار دادن بیشتر وسایل خود استفاده کنید، اما باید بدانید که استفاده از تخت خواب تاشو فضای کمتری را اشغال می کند و در نتیجه، زیباترین فضا. این نوع تخت ها همچنین فضای کوچک شما را بزرگ و تمیز جلوه می دهند. در واقع با ساختن یک تخت تاشو، میخ را به سر می کوبید. به شما تخت مناسب برای خواب آرام داده شده و قفسه ای برای قرار دادن وسایل در آن خریده اید.
یک فضای ذخیره سازی مخفی در اتاق خواب ایجاد کنید
ویژگی مفید تخت صندوق عقب به عنوان انبار برای شما عمل می کند، اما در اتاق خواب شما تابلوی انباری وجود ندارد و برخی از تخت های صندوق عقب نیز در نگاه اول دارای کشوهای مخفی هستند.
انواع تخت تاشو
در ادامه این مطلب شما را با تخت های ساخته شده از چوب کاج آشنا می کنیم.
در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که اگرچه تخت خواب های تراندل کودکان ممکن است شباهت زیادی به تخت خواب بزرگسالان داشته باشد، اما از نظر طراحی تفاوت های زیادی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.
تعویض تخت برای بزرگسالان
طراحی تخت خواب بزرگسال برای هر سلیقه ای بسیار مدرن و مدرن است. از ویژگی های بارز این تخت خواب ها این است که کشوهای آن ها معمولاً هنگام باز و بسته شدن پنهان و نمایان است.
تخت خواب بچه گانه
مهم ترین ویژگی تخت خواب راحتی در استفاده از آن است. در واقع باز و بسته شدن کشو و محل آن در زیر تشک بسیار آسان است.
از آنجایی که بچه ها و نوجوانان وسایل زیادی دارند و اتاق خوابشان معمولاً پر است، می توانید مقداری از وسایل آنها را در یک تخت خواب دار قرار دهید. اما همانطور که گفتیم باید دقت کنید که این دستگاه ها از یکدیگر جدا شده و رطوبت و گرما به این دستگاه ها آسیبی نرسانند.
شما می توانید وسایل کوچک مانند اسباب بازی، وسایل ورزشی، لباس های زمستانی، کتاب های درسی که نیاز ندارید و به طور کلی وسایل شخصی را در کشو نگه دارید. اما به طور کلی بهتر است موارد مربوط به خواب را در این نوع کشوی تخت نگهداری کنید.
استفاده از تخت کششی
این نوع تخت ها برای نگهداری وسایل خواب مانند پتو طراحی شده اند. بنابراین از قرار دادن وسایل الکترونیکی و لباس های قدیمی در این کابینت ها خودداری کنید، زیرا رطوبت می تواند به وسایل شما آسیب برساند.
در برخی از انواع تخت های کش دار به راحتی می توانید کشوها را جدا کرده و در مکان های مختلف اتاق قرار دهید. در واقع باید نحوه مونتاژ تخت خواب را یاد بگیرید و نحوه ساخت آن را یاد بگیرید تا بتوانید قسمت های مختلف آن را مطالعه کرده و باز و بسته کنید.
می توانید فضای داخلی کشوها را طوری سازماندهی و تقسیم بندی کنید که اشیایی که در آن ها قرار می دهید بدون تماس با هم داخل کشو قرار گیرند. در این صورت می توانید انواع مختلفی از اشیاء را در کشوها قرار دهید.
شاید برای شما جالب باشد که تخت خواب های کش دار برای تازه عروس ها و عروس ها نیز بسیار مفید هستند و تمایل دارند این نوع تخت ها را به عنوان بخشی از ست تخت آماده کنند. از آنجایی که زوج ها در اوایل زندگی خود هدایای زیادی دارند و همچنین ممکن است دارایی آنها زیاد باشد و دوست دارند سوغاتی داشته باشند، می توانند آن ها را در این نوع کشو تخت نگهداری کنند.
تخت تاشو بخرید
از شما می خواهیم قبل از خرید تخت خواب کشی جدید در این قسمت به دنبال انواع تخت خواب دخترانه و پسرانه و همچنین تخت یک نفره و دونفره در فروشگاه اینترنتی تنیل چوب باشید و در مرحله بعد اقدام به ساخت بستر. شما مطابق سلیقه خود می خواهید. البته دقت کنید همانطور که گفتیم تخت های آجدار نوزاد با بزرگسالان متفاوت است و هنگام خرید باید به آن توجه کنید.
برای اینکه در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که پایه های تخت به اندازه کافی محکم باشد تا با قرار دادن وسایل در کشوها تخت آسیبی نبیند.
یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید سرویس خواب با کشو باید به آن توجه کنید این است که به راحتی می توانید به کشوها دسترسی داشته باشید.
قیمت تخت بلند
از آنجایی که تخت خواب تراندل سخت افزار بیشتری نسبت به سایر تخت های معمولی دارد، کشوهای آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است، بنابراین طبیعی است که قیمت آن از طرح های معمولی بالاتر باشد. در این قسمت می توانید انواع تخت خواب تاشو را مشاهده کنید. تانیل چوب در تلاش است تا با حفظ کیفیت، تخت هایی را به شما ارائه دهد که از نظر بودجه اقتصادی برای شما ارزان تر باشد.
شایان ذکر است تشک های ارگانیک و مدرن نسبت به تشک های سنتی گرانتر هستند زیرا این نوع تشک ها هوای زیادی را می دهند در حالی که تشک های سنتی بسیار خشک هستند و بین مواد آن هوای خالی وجود ندارد. اگر محدودیت بودجه ندارید، می توانید از تشک های ارگانیک استفاده کنید زیرا برای سلامتی شما بسیار مفید هستند.
صدمات به تخت بکسل
اگرچه تخت های کش دار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، اما در عین حال باید معایب آن را در نظر بگیرید تا با در نظر گرفتن همه جوانب، انتخاب خوبی داشته باشید.
پزا
تخت های تراندل سنگین تر از تخت های معمولی هستند زیرا کمدهای زیادی در پایین تخت دارند. پس اگر مدام در حال حرکت هستید این نوع تخت را نخرید.
محافظ تخت را جدا نمی کند
همانطور که می دانید برداشتن حفاظ تخت ساده آسان است اما در تخت بلند این حفاظ قابل برداشتن نیست. بنابراین، اگر مستاجر هستید و برای اسباب کشی مبلمان راحت و قابل حمل می خواهید، یا اگر سبک زندگی شما به گونه ای است که مرتباً چیدمان اتاق خواب را تغییر می دهید، تانیل وود تخت خواب را توصیه نمی کند.
لولای کشو آسیب دیده است
البته این بستگی به نحوه استفاده شما از تخت تراندل دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام درها را باز و بسته می کنید، لولاهای این نوع تشک ها ممکن است بعد از مدتی بشکنند. توصیه ما این است که در هنگام خرید به متریال استفاده شده در لولای کشو دقت کنید. اگر کیفیت لولا خوب باشد، طول عمر آن بیشتر می شود و در نتیجه دیرتر آسیب می بیند.

منبع: تانیل چوب


تاریخ : شنبه 11 تير 1401
بازدید : 2954
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

اسپیکر ها از پورت های مختلفی برای دسترسی به محتوای صوتی برخوردارند. پس از آن کابل بهدست تیمور و حکمداران او بود تا آنکه دولت تیموری هرات قوت گرفت. در طول دهه ۱۹۶۰، خانههای مسکونی مکروریان به سبک شوروی ساخته شد که شامل شصت بلوک بود. با آغاز دهه ۱۹۷۰، کابل به دلیل فروشهای خیابانی حشیش معروف شد و به یکی از جاذبههای اصلی گردشگری هیپیهای غربی تبدیل شد. اسپیکر بلوتوث از آن دسته لوازمی است که داشتن آن برای برخی افراد ضروری است. یعنی یک اسپیکر مرکزی ، دو عدد اسپیکر برای سمت چپ و راست در جلو ، دو عدد اسپیکر برای سمت چپ و راست اتاق ، دو عدد اسپیکر برای سمت چپ و راست پشت سر و ساب ووفر که مجموعا 8 عدد اسپیکر را تشکیل خواهند داد. وی در سال ۱۱۴۴ امر احداث یک دیوار بزرگ را در شهر داد. بعد از فروپاشی حکومت کمونیستی در افغانستان گروههای رقیب افغان برای تحکیم موقعیت خویش و تصرف پایتخت وارد نبرد شدند که خسارات زیادی بر جای گذاشت و قسمتهای عمدهٔ شهر بر اثر راکتباران گروههای مختلف آسیب جدی وارد گردید.

در سال ۱۹۵۵، اتحاد جماهیر شوروی ۱۰۰ میلیون دلار اعتبار به افغانستان ارسال کرد، که برای توسعه و ساخت حمل و نقل عمومی، فرودگاهها، یک کارخانه سیمان، نانوایی مکانیزه، یک بزرگراه پنج بانده از کابل تا مرز شوروی و بندها، از جمله گذرگاه سالنگ به شمال کابل را شامل میشد. اگر هدف شما از خرید اسپیکر، تقویت صدای تلویزیون برای تماشای فیلم است و فقط گاهی اوقات میخواهید موزیک گوش بدهید، یک ساندبار یا ترکیبی از ساندبار و سابووفر وایرلسی برای شما مناسب است. در صورتی که درایور جدیدی برای کارت صوتی پیدا شد، با کلیک روی یکی از گزینههای Yes یا Install با نصب آن موافقت کنید. مدل جدیدتر و ارتقا یافته تر سری اسپیکر های Charge، اسپیکر jbl Charge 2 بوده که با اندک تفاوتی با مدل قبلی، توانسته است در بین مخاطبین، طرفداران خاص خود را پیدا کند. جناحهای سوسیالیست، مائوئیست و لیبرال هر روز در کابل تظاهرات میکردند در حالی که رهبران سنتی تر اسلامی علیه عدم کمک به حومه افغانستان صحبت میکردند. در سال ۱۹۱۹، پس از جنگ سوم انگلیس و افغانستان، پادشاه امانالله خان، استقلال افغانستان را در امور خارجی در مسجد عیدگاه کابل اعلام کرد. این جنگ کوچه به کوچه در شهر کابل تا تسخیر شهر وسیلهٔ طالبان در سال ۱۹۹۶ بلاوقفه ادامه یافت (مرکز پخش لوازم جانبی موبایل به صورت عمده).

کابل در درازای تاریخ، در احساس چکامهسرایان، در چشم تمدن، در قلب آسیا، در خاطرههای اشغالگران و در ایمان بسا مردم، شهر باارزش و دارندهٔ ویژگیهای مقدس بودهاست. این نوع کاور از دسته در مقابل انواع ضربه و تعریف دست محافظت میکند و جزو لوازم جانبی است که حتماً باید تهیه کنید. این اسپیکر، دستگاهی است که از سیم پیچ الکترومغناطیسی و دیافراگم برای ایجاد صدا استفاده میکند. در هنگام خرید محصولات از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا غالبا مشاهده میکنید که هزینه اضافهای تحت عنوان هزینه ارسال به فاکتور خرید شما اضافه میشود که گاهی شما را از خرید منصرف میکند. 1. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.2. کابل در طول تاریخ بارها زیر تهاجم بیگانه قرار گرفت و به گشتهای متمادی، ویران و آباد گردید، تا سرانجام در سال ۱۷۷۶ تسلط خاندان درانی در قلمرو خراسان جاگیر شد و تیمورشاه پسر احمدشاه ابدالی، مرکز امپراتوری خود را از قندهار به کابل انتقال داد که پس از آن کابل تا امروز به صفت خانهٔ مشترک و مرکز یگانگی تمام مردم افغانستان پابرجا میباشد.

با گذر زمان تلاش انسان برای ذخیره و یا ضبط صدا های مختلف شروع شد و امروزه این تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است. اسپیکرهای مستقل: بعضی از اسپیکرها برای اینکه یک فایل صوتی را پخش کنند، حتماً نیاز به کامپیوتر یا لپ تاپ ندارند. درمنزل نیازبه یک اسپیکر با کیفیت دارید که میتواند قابلیت پخش DVD هم داشته باشد. بهتر است اسپیکر پخش صداها با فرکانس متوسط یا بهطورمعمول همان دیالوگ و گفتگوهای انسانی، به خاطر خاصیت فرکانسی که دارند در میانه اتاق قرار بگیرند تا در شنوایی اصوات آنها مشکلی نداشته باشید. میتوانید از آنها به عنوان هدفون یا ایرفون استفاده کرده و سفر خود را دلچسبتر کنید. هنگامی که ظاهر شاه در سال ۱۹۳۳ قدرت را به دست گرفت، کابل تنها ۱۰ کیلومتر (۶ مایل) خط ریل در کشور داشت و این کشور دارای تلگرافهای داخلی، خطوط تلفن یا جادههای کمی بود. کابل در سراسر رژیم شاه حبیبالله خان با معرفی برق، تلفن و خدمات پستی مدرنیزه شد. در سال ۱۹۲۹ شاه امانالله به دلیل خیزش محلی که توسط حبیبالله کلکانی تنظیم شده بود، کابل را ترک کرد، حبیبالله کلکانی نیز پس از ۹ ماه قدرت توسط شاه نادر خان زندانی و اعدام شد.


تاریخ : جمعه 3 تير 1401
بازدید : 7582
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

در هر دو تحقیق مشخص شد شرکتکنندگانی که چربی بیشتری در بدن داشتند سطح ویتامین D بدن آنها پایینتر از افرادی است که چربی کمتری داشتند. ما در مزکر دکتر سلامت، قصد داریم از طریق این مطب به شما بگوییم که کدام یک از قرص ها یا مکمل های چربی سوز موثرتر هستند. این بر روی سلولهای عضلانی و عملکرد ورزشی شما تأثیر میگذارد و باعث افزایش عضله میشود. علاوه بر این، بتا آلانین ممکن است به افزایش توده عضلانی کمک کند، اگر شما دنبال یک برنامه ورزشی منظم هستید. امکان قرار دادن بخش درباره ما در این قسمت شما می توانید به طور کامل کسب و کار و فروشگاه خود را معرفی کنید همچنین امکان قرار دادن مجوز فروش مکملهای ورزشی و بدنسازی خود از وزارت بهداشت را هم دارید. مصرف پروتئین بیشتر از آنچه که بدن تجزیه میکند. از این رو هنگام خرید گینر دقت کنید که حتما با اهداف شما همخوانی داشته باشد. بعد از اتمام تمرین که کالری زیادی نیز سوزانده اید می توانید برای جبران کالری از دست رفته از این مکمل ها استفاده نمایید. این مکمل به افزایش قدرت ، افزایش حجم توده های عضلانی ، ریکاوری سریع عضلات پس از اتمام تمرینات ، افزایش سرعت رشد عضلات و کاهش خستگی کمک شایانی می کند.

ورزشکاران در دوره کات نیز میتوانند از این مکمل استفاده کرده و نتیجهگیری بهتری داشته باشند. تحقیقات بیشتری لازم است تا نتیجهگیری شود که آیا مکمل بتا آلانین در بدنسازی از نظر علمی به عملکرد و استقامت ورزشکاران کمک میکند یا خیر. افرادی که قصد کاهش وزن دارند، می توانند با مراجعه به پزشک و تحت نظر او پروتئین بدنسازی مخصوص جهت کاهش وزن مصرف نمایند. با این حال، مصرف آن بهعنوان یک مکمل بدنسازی میتواند حجم کراتین ماهیچهای را تا ۴۰ درصد فراتر از سطح طبیعی آن افزایش دهد. معمولا مکمل های گینر حاوی ترکیبی از پروتئین ، چربی و کربوهیدرات هستند. این مقاله اطلاعاتی در مورد آمینو اسیدها و اینکه مکمل آمینو چیست و همچنین BCAAها و نحوه عملکرد، منابع غذایی و میزان دوز مصرفی و فواید آنها را در اختیارتان قرار میدهد. بتا آلانین اسید آمینهای است که خستگی را کاهش میدهد و ممکن است عملکرد ورزشی را افزایش دهد.

mokamelplus

برخی از مکمل ها آن را به عنوان L-گلوتامین ذکر می کنند، اما برخی دیگر به سادگی از اصطلاح گسترده تر گلوتامین استفاده می کنند.در حالی که L-گلوتامین برای ساخت پروتئین ها و انجام عملکردهای دیگر استفاده می شود، به نظر می رسد D-گلوتامین نسبتاً بی اهمیت باشد.ال-گلوتامین می تواند به طور طبیعی در بدن شما تولید شود که در واقع، این اسید آمینه فراوان ترین اسید آمینه در خون و سایر مایعات بدن است. ۶ مکمل ذکر شده در زیر ممکن است به شما کمک کند تا با برنامه ورزشی درست و زیر نظر یک مربی باتجربه و حرفهای، عضلات و ماهیچههای خود را بیشتر ورزیده کرده و حجم آنها را افزایش دهید. برای خرید از داروخانه آنلاین پس از وارد شدن به سایت داروخانه مورد نظر اگر نام مکمل خود را میدانید در بخش جستجو سایت میتوانید آن را وارد کرده تا به شما نمایش دهد. ✔ اطلاعات خود را با مطالعه و بازدید از سایت های معتبر افزایش دهید و همواره پس از خرید مکمل با مراجعه به وب سایت شرکت تولید کننده محصول خود را با نمونه شرکت مقایسه کنید .

دوز مصرفی روزانه مکمل کراتین 15 الی 25 گرم است که با توجه به وزن بدن هر فردی متفاوت خواهد بود. قبل از خرید مکمل ورزشی حتما اطمینان حاصل کنید که متدهای به کارگیری شرکت ها در تولید مکمل ها بر اساس استانداردهای جهانی بوده و تمام آزمایشات لازم بر روی آن محصول انجام شده است. دوره نگهداری نباید بیش از یک ماه به طول بیانجامد. یک مطالعه نشان داده است که مصرف ۴ گرم بتا آلانین در روز به مدت هشت هفته باعث افزایش توده بدنی میشود. مصرف کراتین برای افرادی که بیماری های کلیه و کبد دارند و یا افراد دیابتی پیشنهاد نمی شود و حتما این افراددرباره دوز مصرفی باید با پزشک خود مشورت کنند. مکمل پمپ را با چه مکملی مصرف کنیم؟ در حالی که تحقیقات بیشتری در بتا آلانین و افزایش عضله مورد نیاز است، این مکمل ممکن است در طول تمرین به افزایش عضلات کمک کند.


تاریخ : چهار شنبه 1 تير 1401
بازدید : 5594
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

خرید از پست ملک

تامین مسکن جزو نیاز های اساسی هر فرد می باشد به همین دلیل خرید، رهن یا اجاره خانه اهمیت زیادی برای ما دارد. وب سایت پست ملک با مشاوره آنلاین توسط متخصصین این حوزه به شما برای پیدا کردن خانه مد نظرتان کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر  کافی است ادامه مقاله را مطالعه فرمائید.

تامین مسکن جزو ضرورت های زندگی است ولی به آسانی انجام نمی گیرد. خرید خانه نیز حس لذت بخشی دارد اما باید سرمایه زیادی برای این کار کنار بگذاریم. انتخاب خانه ای که تمام اعضای خانواده در آن حس راحتی کنند و با نیاز های آن ها همخوانی داشته باشد، کار سخت و حساسی است. داشتن مشکل بودجه در خرید مسکن هم مقداری کار را سخت تر می کند. وب سایت پست ملک کار شما را در انتخاب خانه مورد نظرتان و خرید، رهن یا اجاره بسیار راحت تر کرده است.

مزیت های سامانه فایلینگ املاک چیست؟!

 طراحی سامانه فایلینگ املاکاین سایتبه گونه‌ای است که تمامی متقاضیان، مشاورین املاک و مدیران آژانس های مسکن بتوانند از آن استفاده کنند. کاربران این سامانه بدون هیچ گونه محدودیت در دسترسی میتوانند از امکانات این سایت استفاده کنند. وجه تمایز این سایت سهولت استفاده از امکانات آن برای همه افراد می باشد.

سایت پست ملک، سیستم فیلترینگ پیشرفته ای دارد که با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی می توانید نتیجه مورد نظر خود را پیدا کنید. پیدا کردن خانه مورد نظر شما با یک جست و جوی ساده در این سایت امکان پذیر می باشد. جست و جوی خانه از روی نقشه نیز جزو امکانات خاص این سایت است. پست ملک مشاوران املاک را دسته بندی کرده و سایت در دو حالت عمومی و مشاوره طراحی شده است. نمایش دادن اطلاعات به صورت عمومی برای همه متقاضیان در صورتی اتفاق می افتد که ابتدا مشاورین فایل را تایید و ثبت کنند. صرفه جویی در انرژی و زمان امروزه اهمیت بسیاری دارد. سایت ما این امکان را فراهم کرده است که در مدت کوتاهی به راحتی پیشنهادات مطابق با نیازتان را در شهر یا منطقه خود بیابید.

خانه مورد نظرتان را می توانید با وارد کردن ویژگی هایی که برایتان اولویت دارند در سیستم فیلترینگ سایت پیدا کنید. اولویت شما ممکن است فقط تعداد اتاق خواب باشد در این صورت شما می توانید صرفا این ویژگی را در بخش جست و جو وارد کنید.

 

 

صاحبان املاک چگونه باید از پست ملک استفاده کند؟!

 صاحبان املاک هم مثل مشاورین مسکن، می توانند با ثبت اطلاعات ملک خود در سایت برای رهن، اجاره یا فروش آن اقدام کنند. فروش یا اجاره در سایت هنگامی امکان پذیر است که تمام اطلاعات ملک خود را به صورت دقیق و کامل در سایت ثبت کنید.

برای فروش ملک باید اطلاعات کامل آن شامل متراژ خانه، تعداد اتاق ها، بالکن، واحد ها، پارکینگ و انباری ذکر شود. اطلاعات دیگری که مورد نیاز است؛ قیمت کل ملک، قیمت هر متر مربع، سال ساخت و غیره می باشد. اطلاعات ذکر شده همراه چند عکس با کیفیت از خانه در سامانه ثبت می شود. ثبت موقعیت مکانی خانه در نقشه سایتو اضافه کردن اطلاعات تکمیلی گام آخر برای فروش یا اجاره منزل در این سامانه می باشد.

پیدا کردن خانه مورد نظر در پست ملک

 با آگاهی از ویژگی های سامانه فایلینگ پست ملک به راحتی می توان فهمید که این سایت جزو بهترین نرم افزارهای فروش املاک می باشد. فیلتر های مخصوصی که برای جست و جو مشخص شده است، نتایج محدود و نزدیک تری به خانه مد نظرتان به شما ارائه می دهد. امکان استفاده از سایت با هر دستگاه و در هر زمان و مکانی به صورت کاملا رایگان، ویژگی مهم این سامانه می باشد.

کلام آخر

 این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با سامانه فایلینگ املاک پست ملک تهیه شده است. پست ملک یکی از بهترین و پیشرفته ترین سایت ها در زمینه املاک می باشد. پیدا کردن ملک ایده آل خودتان در کمترین زمان و به راحتی در سامانه فیلترینگ ما به آدرس postmelk.ir امکان پذیر می باشد.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com