عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 بهمن 1400
بازدید : 658
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

برای آن شیربرقی، نیاز به یک کنترلر خواهید داشت. باید گفت که کنترلر هانتر یکی از تولیدی های معتبر کارخانه چین است که تحت لیسانس کشور آمریکا می باشد. یک تولید کننده گلخانه باید بداند، چه نوع سیستم مه پاشی برای گلخانه خود انتخاب نماید. یکی از دستگاه های مهم که در این زمینه استفاده می شود دستگاه مه پاش یا فوگر گلخانه است که به دستگاه رطوبت ساز نیز معروف است. با ادامه فعالیت های رو به رشد و ترقی Interpump group در اوایل دهه 90 میلادی شرکت دست به گسترش فعالیت های خود زد و به سمت تولید موتورهای الکتریکی و هیدرولیکی روی آورد و توانست طی مدت کوتاهی توجه شرکت های مرتبط در این زمینه را به سوی محصولات خود جلب نماید. در این فرآیند ذرات پودری شکل آب رطوبت هوا را گرفته و خود تبخیر شده و باعث خنک سازی می شود. در آب و هوای خشک به علت وجود رطوبت کمتر از 50 درصد مه پاش به خوبی عمل می کند. به عنوان مثال، در مناطقی که مدام با رطوبت 80 درصد یا بیشتر مواجه هستند یا گرمای ناچیزی دارند مه پاش عملا کاربردی ندارد و دلیل آن هم این است، که قطرات آب به علت نبود گرمای کافی تبخیر نمی شوند و به جای خنک سازی، تنها محیط را مرطوب می کنند.

که در این حالت نازل مه پاش به علت خروج آب به منطقه ی کم فشار ذرات را به صورت پودری شکل شبیه به مه خارج می کند. مقدار رطوبت مورد نیاز برای گلخانه به عواملی همچون، سایه اندازی، تهویه، آب و هوای محلی و همچنین نوسانات روزانه آب و هوا بستگی دارد. سیستم مه پاش سیستمی می باشد که توسط آن فضای گلخانه ها، مرغداری ها و سالن های بزرگ طی فرآیند تبخیر آب و بدون خیس کردن و ریزش آب روی خود گیاهان خنک می شود. به عبارتی دیگر، بدون نیاز به هیچ پرسنلی در نگهداری باغ، فرایندهای تأمین آب مورد نیاز گیاهان در سطح ایده آل به لطف سیستم های آبیاری اتوماتیک به روش عملی انجام می شود. یک سیستم مه پاش باکیفیت قادر است، قطرات آب را به ریزترین شکل تبدیل و در محیط پخش کند، که حتی گیاهان بدون خیس شدن رطوبت لازم را از محیط دریافت کنند.

تایمر آبیاری آکوا تایوان AQUA : این تایمر محصول کشور تایوان می باشد ، از لحاظ کارایی در نوع خود یکی از بهترین ها می باشد و قابل رقابت از لحاظ کیفیت با دیگر تایمر های تایوانی داخل بازار مانند تایمر آبیاری بهکو می باشد . سیستم کلی این مدل تایمر ها بر حسب چرخ دنده تشکیل شده اند . داخل این تایمر ها خبری از شیر برقی نیست و سیستم قطع و وصل جریان آب به وسیله یک برد دیجیتالی و یک سری چرخ دنده هدایت و کنترل می شود . بنابر این دارای کیفیتی متوسط و با قیمتی متوسط می باشند . مناسب برای کارهای فصلی و مکان های کوچک که با هزینه اندکی می خواهند یک سیستم اتوماتیک آبیاری داشته باشند .

تایمر آبیاری گالکون آمریکا GALCON : این تایمر و برند را می توان یکی از بروزترین ها در نوع خود نامید . تنوع بالا و سیستم های جدید تولیدی در صنعت آبیاری در بیشتر مواقع اولین در نوع خود و پیشگام می باشند ، همان طور که در این مدل که با نام تجاری DIG عرضه شده است دیگر نیازی نه به باطری و نه برق شهری نیست . تنها به وسیله نور خورشید شارژ شده و ادامه کار برای یک آبیاری اتوماتیک محیا می باشد . با توجه به تکنولوژی این تایمر قیمت آن کمی بالا می باشد که مشتری های خاص خود را دارا است .

برای جلوگیری از خشکی هوا در زمستان می توان از سیستم مه پاش و آب گرم اقدام به ایجاد هوای گرم نمود. همچنین به دلیل فشار بالا باید تمامی ادوات مورد استفاده مقاوم در برابر فشار بالا باشند، ازجمله شلنگ ها، نازل ها، پایه ه او… تایمر قطره ای در صورتی که از باتریهایی گرانتر استفاده کند با اصطلاح High end Battery یا باطریهای نسل جدید خوانده میشود و در عین حال نسبت به باتری های معمولی گرانتر است. مصرف باتری کمی هم دارد. برای راه اندازی مجدد فقط کافیست تا باتری ها را تعویض کنید. در مورد آبیاری اتوماتیک اطلاعات لازم را کسب میکنید و همچنین انواع تایمر آبیاری خانگی را هم خواهید شناخت تا متناسب با نیازتان بهترین تایمر را انتخاب کنید. اتوماسیون آبیاری فضاهای سبز کارخانجات، مراکز تفریحی، پارک ها و پاساژها و مراکز خرید از موارد دیگر استفاده از تایمرآبیاری است. لازم به ذکر است استفاده از تایمر در سیستم آبیاری هزینه­ها را پایین می­آورد و از هدر رفتن آب جلوگیری می­کند. دراین سیستم آب با فشار زیاد الکتروپمپ های فشار قوی پمپاژ شده و وارد سیستم مه پاش گلخانه می شود. گلخانه شرایطی دارد که حتی گیاهان خاصی که در بیرون قابل پرورش نیستند هم رشد کنند.

در پمپ های جنبشی سرعت به مایع منتقل می شود. حتی اگر اولین پمپ گریز از مرکز در حدود سال 1680 معرفی شد ، پمپ های جنبشی تا قرن بیستم کمی استفاده می شدند. از این نوع سیستم که با نام هایی نظیر سیستم رطوبت سازی یاد می شود به عنوان یک ابزار مؤثر و کارا در جهت خنک کردن و فراهم آوردن رطوبت مورد نیاز صنایع مختلف استفاده می شود. این نوع آبپاش برای انتهای لوله استفاده میشود، همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید ما با قیچی بریدیم و نازل آبیاری قطرهای را به آن وصل کردهایم. با استفاده از یک فرمول ساده که در ادامه به آن ذکر می کنیم می توانید، به مقدار ظرفیت آبی که برای سیستم مه پاش نیاز دارید پی ببرید. به کمک این دستگاه هوشمند می توان مقدار مورد نیاز آب را در زمان مناسب برای آبیاری محصولات کشاورزی در نظر گرفت تا بتوان علاوه بر تولید با کیفیت و مرغوبی از انواع محصولات، نهایت بهره برداری از بالاترین میزان انرژی و مواد شیمیایی موجود در یک اکوسیستم را برد.


تاریخ : چهار شنبه 20 بهمن 1400
بازدید : 636
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

این شیرهای برقی دارای زبانه دیافراگم استیل ضد زنگ هستند که موجب به نرمی بسته شدن شیرها میشود. ۵- دیسک یا هد نازل مه پاش استیل و دارای سیستم ضد چکه می باشد. لوله های اتصال این مه پاش ها قابلت انعطاف داشته و با توجه به نیاز شما شکل پذیر می باشد. یکی از نگرانی ها و ابهامات در مورد پمپ کارواش اشپک، قطعات یدکی آن می باشد که بازرگانی سکوتی با بیش از 50 سال داشتن نمایندگی رسمی آن در ایران این نگرانی را رفع نموده است. شرکت اینترپمپ سعی کرده بهترین پمپ کارواش یا پمپ سمپاش را با بالاترین کیفیت و کمترین لرزش و صدا ارائه نماید. اگر تمیز کردن دریچه ها و حلقه های متوقف نشود ، باید آنها را نیز تعویض کنید. اما این به این معنی نیست که اگر ارتباط اینترنت این کنترلر قطع شد ، کارها متوقف شود . اگر کثیف است ، بهتر است به جای تمیز کردن ، آن را جایگزین کنید. مگر اینکه مطمئن باشید ، بهتر است آن را توسط یک مغازه تنظیم کنید. هنگامی که مشکلات مربوط به مشکل پمپ پدیدار نشد ، معمولاً بهترین کار این است که روغن مناسب برای پمپ کارواش از مغازه دیدن کند. 

مشکلات در قسمت ورودی (شلنگ ورودی ، شیر ورودی و فیلتر ورودی). دیگ هم یک شرکت امریکایی و مطرح در زمینه تولید پکیج های قطره ای، کنترلر، تایمر، کنترلر خورشیدی، فیلتر ، بست و اتصالات، قطره چکان، فوگر یا مه پاش و لوله و ده ها مورد دیگر است که حتی فقط نام بردن از آنها بسیار زمان بر است و لیست مفصلی را شامل می شود. فیلترهای ورودی واشر فشار می توانند فیلترهای صفحه ساده یا سیستمهای فیلتر پیچیده تری باشند. فیلترهای ورودی مانع از ورود خاک و سایر موانع در پمپ می شوند که در آن می توانند به راحتی قطعات را خراب کرده و عملکرد را کاهش دهند. از فیلترهای کوچک اسکرین یا توری قبل از ورود آب از منبع اصلی به تایمر استفاده کنید تا خروجی دستگاه دچار گرفتگی نشود. نازل خیلی کوچک است. در صورتی که قصد دارید تا گلدان ها، تراس یا یک حیاط کوچک را به آبیاری هوشمند مجهز کنید میتوانید از تایمر های تک خروجی استفاده کنید. 1. از شیلنگ خروجی ، آب از طریق اسلحه واشر فشار و از نازل فشار خارج می شود. 

تایمر های آبیاری انواع مختلف با برند های گوناگونی را دارا می باشند ، همچنین قابل ذکر است که تایمر آبیاری خانگی به دو مدل تک خروجی و دو خروجی ( تک کاناله و دو کاناله ) تقسیم بندی می شود . در صورتی که شما یک شیر آب دارید و باغچه ای با ابعاد متوسط و تعداد درخت حداکثر ۱۵ تا ۲۰ عدد دارید از مدل تک خروجی استفاده نمایید . در صورتی که تعداد درختان شما بیشتر هست می تواند از مدل دو خروجی استفاده کنید . در این حالت نصف درختان را با یک خروجی در مرحله اول آبیاری می کنید و بعد از آن الباقی درختان بعد از اتمام آبیاری مرحله اول شروع به کار می کند . مثلا ساعت ۷ تا ۷:۳۰ برای درختان سری اول و از ساعات ۷:۳۰ تا ۸ برای درختان سری دوم آبیاری می گردد . همچنین اگر شما دو عدد باغچه دارید با یک شیر آب و یا دو مدل آبیاری مختلف دارید ( یک سری گلدان و گل و سری بعدی درختان ) در این حالت هم می توانید از تایمر های دو خروجی استفاده کنید . مثلا برای گل ها برنامه ریزی آبیاری روزانه انجام دهید و برای درختان برنامه ریزی آبیاری مثلا هر سه روز یکبار صورت خواهد گرفت . 

بیشتر در مورد تایمر آبیاری قطره ای در https://iran-pump.com/water-timers/ بخوانید.

در اینجا به نحوه انتخاب تایمر آبیاری می پردازیم ، همان گونه که در بخش فوق یاد آور شدیم اولین قدم در تعیین تایمر آبیاری این موضوع می باشد که شما تایمر آبیاری تک خروجی نیاز دارید یا دو خروجی – بعد از تعیین آن می تواند از برند های موجود در بالا یکی را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید .

تایمر آبیاری اوربیت آمریکا ORBIT : می توان گفت این برند جزء اولین برند ها در صنعت تایمر آبیاری و تجهیزات آبیاری خانگی می باشد . بی شک بهترین انتخاب در مرحله اول برند ORBIT می باشد چرا که عمر مفید و طولانی باطری – کیفیت فوق العاده شیر برقی داخل تایمر – راحتی برنامه ریزی و کنترل دستگاه و کیفیت کلی دستگاه را می توان از متمایز ترین ویژگی های آن نامید . بنابر این همان طور که کیفیت بالایی را دار می باشد از لحاظ قیمت هم گران ترین نوع در بین تایمر های آبیاری می باشد .

نازل اسلحه را از نظر خاك ، آسیب ، نشت و یا سایر موانع بررسی كنید. به طور مشابه ، در صورت بهره برداری از کارواش قبل از انجام تعمیرات ، بخشی از نقص در هر نقطه از سیستم احتمالاً به سایر قسمتها آسیب می رساند. هنگام تمیز کردن نازل ، حتماً به نازل یا سوراخ شیلنگ آسیب نرسانید. بسیار مهم است که شیلنگ کارواش خانگی مقدار مناسب جریان آب را از منبع آن دریافت کند (به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید). در صورت خاموش شدن رگلاتور ، اموزش تعمیر پمپ کارواش ممکن است افزایش یافته و اجازه دهد آب سریعتر وارد دستگاه شود. اگر گمان می کنید هوا وارد سیستم واشر شده است ، باید آن را “خون ریزی” کرد. بعضی از افراد برای آنکه هزینه بالاتری برای خرید کارواش آب گرم نکنند از کارواش آب سرد استفاده میکنند، این افراد آب گرم را وارد دستگاه میکنند که باید به این نکته توجه داشت تجهیزات استفاده شده در کارواش آب سرد مطابق با درجه دمایی این کارواش است و استفاده از آب گرم برای این کارواش صحیح نیست. خرید کارواش صنعتی مناسب دارای عملکرد بالا مهمترین نیاز یک واحد صنعتی جهت شستشو ی بخش های مختلف می باشد. کارواش صنعتی یکی از تجهیزات شستشو است که با پاشش آب به روی سطوح، آلایندگی و کثیفی را از بین میبرد.

حتی اگر بررسی مسئله عملکرد دستگاه خرید قطعات یدکی کارواش خانگی کمی خسته کننده باشد ، رسیدن به مشکل مشکل فقط زمان بر است و با یک بازرسی کامل از بین بردن امکانات. عوامل زیادی وجود دارند که بر رشد گیاهان در گلخانه تاثیر گذارند مثل، گردش هوا و تهویه، رطوبت، گرما و سرما، میزان سایه که همگی اگر در حد تعادل باشند، راندمان تولید در گلخانه بالا می رود. مانند هر دستگاه دیگر ، منبع تغذیه اشتباه تأثیر زیادی بر استفاده از آن خواهد گذاشت. همانطوری که از اسم کارواش اینتر پمپ بر می آید این کارواش یک محصول ایتالیایی با عملکرد منحصر بفرد و کارای عالی می باشد که دارای کاربرد دسیعی در در بازرا می باشد این پمپ معمولا از جمله پر مصرفترین کارواش موجود در بازار تلقی می گردد. در حدود 90٪ زمان ، مشکل کارواش توسط پمپ ایجاد نمی شود. برای واحدهای دارای بنزین که از سیستم کمربند محرک استفاده می کنند (به جای واحد درایو مستقیم) ، باید کمربند را اغلب بررسی کرد و در صورت لزوم تعویض کرد. خرید کارواش صنعتی 200 بار ایتالیایی اینتر پمپ در مجموعه بی واسط معمولا به قیمت عمده و کارخانه با ارزانترین نرخ صورت می گیرد.


تاریخ : چهار شنبه 6 بهمن 1400
بازدید : 718
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

روزنامه ایران در گزارشی از کارنامه واردات و صادرات کشور در سال جاری نوشت: در بخش واردات نیز با رشد بالایی مواجه هستیم که دلیل اصلی آن تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور در شرایط ویژه امسال و رشد شدید قیمتی کالاهای اساسی دربازارهای جهانی است. نگاهی به آمارهای ارائه شده ۱۰ ماهه امسال نشان می‌دهد که صادرات غیرنفتی کشور با رشد بالایی نسبت به مدت مشابه سال قبل به نزدیک ۳۹ میلیارد دلار رسیده است. این درحالی است که هنوز سه ماه تا اتمام سال جاری باقی مانده است و انتظار این است که تا پایان سال، رکورد صادرات غیرنفتی ۴۵ میلیارد دلاری و دستیابی به مجموع تجارت خارجی نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلاری محقق شود.

موجودی کالای اساسی از ۵ میلیون تن فراتر رفت

درهمین زمینه روز گذشته رئیس کل گمرک ایران در جمع خبرنگاران، گفت: ارزش صادرات غیر نفتی ایران در سال جاری با رشد ۳۷ درصدی به رقم ۳۸ میلیارد و ۷۰۳ میلیون دلار رسید. علیرضا مقدسی با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه تجارت خارجی اظهار داشت: در این مدت ۲۳۴ هزار اظهارنامه وارداتی به وزن ۳۳ میلیون تن بوده که ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش وزنی دارد. ارزش این حجم واردات ۴۱ میلیارد و ۴۷۳ میلیون دلار با ۳۴ درصد رشد وجود داشت. وی در مورد صادرات گفت: ۵۴۰ اظهارنامه صادراتی وجود داشته که وزن آن ۱۰۰ میلیون تن بوده و ۷ درصد رشد دارد، ارزش این کالاها ۳۸ میلیاردو ۷۰۳ میلیون دلار با رشد ۳۷ درصدی بوده است.

مقدسی عمده کشورهای مقصد صادرات کشور را عراق، چین، ترکیه، امارات، افغانستان اعلام کرد و گفت: عمده کشورهایی که از آنها واردات داریم، امارات، چین، ترکیه، آلمان، سوئیس است. در بخش کشفیات قاچاق کالا طی ۱۰ ماهه امسال معادل ۲۰۳۲ پرونده به ارزش ۲۸ هزار میلیارد ریال داشتیم. درحالی حجم تجارت خارجی در ۱۰ ماهه امسال به بیش از ۸۰ میلیارد دلار، صادرات به بیش از ۳۸.۷ میلیارد دلار و واردات به ۴۱.۴ میلیارد دلار رسیده است که مقایسه این اعداد با مدت مشابه سال گذشته حاکی از اختلاف فاحشی است.

برهمین اساس، تجارت خارجی ایران در ۱۰ ماهه ۱۳۹۹ به وزن ۱۲۲ میلیون تن و ارزش۵۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بوده است. سهم صادرات از این میزان ۹۴ میلیون و ۵۴۱ هزار تن به ارزش ۲۸ میلیارد و ۶۳ میلیون دلار و سهم واردات ۲۸ میلیون و ۲۴۹ هزار تن به ارزش ۳۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون دلار بوده است. صادرات کالاهای غیرنفتی در این مدت در سال گذشته از لحاظ وزن و ارزش به ترتیب با ۱۷.۷ و ۲۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو شده بود.

وضعیت مطلوب ذخایر کالاهای اساسی

رئیس کل گمرک در مورد واردات کالاهای اساسی تا تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ اظهار داشت: از ۷ قلم کالای اساسی که ارز ترجیحی دریافت می‌کنند تا این تاریخ ۲۱ میلیون تن کالا به ارزش ۱۲ میلیارد دلار به کشور وارد شده که شامل برنج، لاستیک خودرو سبک و سنگین نیز می‌شود. وی ادامه داد: همچنین ۲۵ قلم کالای اساسی که بخشی از آن ارز نیمایی دریافت می‌کنند ۲۵ میلیون تن به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد به لحاظ وزنی و ۵۶ درصد به لحاظ ارزش وارد کشور شد. معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: در حال حاضر موجودی کالاهای اساسی شامل ۲۵ قلم کالا بالغ بر ۵ میلیون تن است.

اظهار نظر رئیس گمرک درباره پرونده کره‌های وارداتی

رئیس کل گمرک درباره پرونده کره‌های وارداتی هم گفت: این پرونده در ابتدا به دفاتر ستادی ارجاع شده و هم اکنون در محل صدور رأی در کمیسیون بدوی رسیدگی به اختلافات گمرکی قرار دارد. این کمیسیون همچون مراجع قضایی در خصوص این پرونده رأی خواهد داد. چنانچه بعد از صدور رأی اعتراضی در این خصوص وجود داشت، پرونده به کمیسیون تجدید نظر ارسال خواهد شد. این کمیسیون متشکل از دستگاه‌های مختلفی است که تصمیم‌گیری در مورد پرونده انجام می‌شود. حتی در مرحله بالاتر امکان اعتراض به دیوان عدالت اداری وجود دارد. سؤالی که مطرح است توجه ویژه به این پرونده است. باید توجه داشت که هیچ فشاری در این خصوص وجود ندارد و رسیدگی به آن به صورت گروهی انجام می‌شود.

وی افزود: گمرک نمی‌تواند هیچ زمانی برای اعلام رأی درخصوص پرونده اعلام کند چراکه فرایند پرونده مانند بسیاری از پرونده‌های دیگر توسط تعدادی خبره در کمیسیون در حال رسیدگی است. فرایند رسیدگی به پرونده‌هایی از این دست طولانی است. چرا که در چندین مرحله امکان رسیدگی به اعتراض صاحب کالا وجود دارد.

واکنش گمرک به پرونده شرکت کروز

وی درباره اعلام نماینده دادستان در دادگاه پرونده شرکت کروز مبنی بر دریافت رشوه حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان گمرک پاسخ داد: درخصوص این پرونده که مربوط به سنوات گذشته است، بررسی‌های قضایی در حال رسیدگی است و اکنون در مرحله تفهیم اتهام قرار دارد که در این مرحله نمی‌توان به طور قطعی در این زمینه اظهارنظر کرد و باید تا زمان اعلام رأی قطعی صبر کرد.

آخرین وضعیت دستگاه‌های ایکس ری در گمرک

مقدسی با بیان اینکه قیمت هر دستگاه ایکس ری ۱۰۰ تا ۱۲۰میلیارد تومان است، گفت: اکنون در ۱۷ مبادی مهم کشور ۱۸ دستگاه ایکس ری کامیونی مستقر شده است و این دستگاه‌ها هر یک دقیقه یک کامیون یا کانتینر را اسکن می‌کنند. از سوی دیگر برای تهیه ۱۸ دستگاه دیگر نیز از ظرفیت منابع مالی بخش خصوصی استفاده شده است. توجه داشته باشید این ایکس ری‌ها ساخت ایران است که بین ۹ تا ۱۸ ماه دیگر از این ایکس ری‌ها استفاده می‌شود.

مجوزهای ترخیص باید ۷ روزه صادر شود

وی درباره علل رسوب کالاها در گمرک گفت: به عنوان مثال یا ثبت سفارش دریافت نشده و کالا وارد مبادی و بنادر شده یا مدت زمان اعتبار ثبت سفارش سپری شده که هر دو فرایند زمانبر است. همچنین مشکل دیگر درباره دپوی کالاها تأمین و تخصیص ارز است. تا زمانی که اسناد فروش به خریدار ارائه نشود، امکان ترخیص فراهم نیست. بر اساس مصوبه ستاد اقتصادی دولت باید طی هفت روز مجوزهای ترخیص صادر شود تا فرایند ترخیص کالا زمانبر نباشد.

آخرین وضعیت اتصال سامانه‌های گمرک به سامانه جامع تجارت

رئیس کل گمرک درباره آخرین وضعیت اتصال سامانه‌های گمرک به سامانه جامع تجارت اظهار کرد: در این باره شش تکلیف احصا کرده‌ایم تا براساس آنها به صورت ۱۰۰ درصدی اطلاعات گمرک به سامانه جامع تجارت متصل شود و تا نیمه اول سال آینده این اطلاعات به سامانه جامع تجارت متصل خواهد شد.

ماجرای ترخیص نشدن ۲۳ تن مرغ آلوده از ترکیه

مقدسی درباره ورود ۲۳ تن مرغ از ترکیه و ترخیص نشدن آنها اعلام کرد: ۲۳ تن مرغ معادل ۲۰۰ روز در سردخانه مورد تأیید دامپزشکی نگهداری شد و قرار بوده تا دامپزشکی مجوز آنها را صادر کند که صدور این مجوز طولانی شد تا درنهایت گمرک متوجه شد که این تعداد مرغ در سردخانه موردنظر وجود ندارد.

وی افزود: پس از این بررسی‌ها، دامپزشکی اعلام کرد که ۲۳ تن مرغ وارداتی نمی‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند و در نهایت این تعداد مرغ در تهران و شهرهای دیگر پیدا و جمع‌آوری شد. در این زمینه، گمرک گزارش جرم کرده است. رئیس کل گمرک ارزش ۲۳ تن مرغ وارداتی از ترکیه را معادل ۱۴ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال اعلام کرد.


تاریخ : چهار شنبه 6 بهمن 1400
بازدید : 6672
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

گروه نرم افزاری نیاز سابقه ای چندین ساله در عرصه ساخت محصولات نرم افزاری حوزه مدیریتی و مالی دارد که یکی از شرکتهای مطرح ایران در این حیطه میباشد. پارمیس در تلاش است تا با استفاده از مهارت متخصصین و بکارگیری تجربیات ارزشمند مصرف کنندگان و بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های دنیا، محصولاتی نوآور در حوزه مالی و مدیریتی را خلق کرده و باعث شکوفایی و رشد کسب و کارها شود. این ویژگی برای پوشش دهی بخش زیادی از عملیات مالی و حسابداری ضروری است. برای انبار داری وحسابداری بخش های مختلف همچون حقوق و دستمزد و تولید از آن استفاده کرد. نرم افزارهای حسابداری محک با طراحی کاربری ساده و آسان و در چندین حوزه شرکتی، اصناف، فروشگاهی، تولیدی و شخصی مراحل بخش حسابداری را برای کسب و کارها آسان کرده است و از آنجایی که توانسته اند اعتماد و اطمینان مشتریان خود را به دا بیاورند، به موفقیت دست پیدا کرده اند. به مرور زمان امکانات و قابلیت های نرم افزاری خود را افزایش داده و با ادامه این فعالیت ها توانسته یکی از برترین و معروفترین نرم افزار های حسابداری درایران شود. اما برخی شرکتهای دیگر، بسته به فعالیت صنف شما امکاناتِ مناسبِ فعالیت کسبوکار را در اختیار شما قرار میدهند تا از این طریق بتوانند حداکثر نیازهای مالی شما را پوشش دهند.

استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب نیز در این میان بسیار پیشنهاد میشود چرا که هم بصورت آنلاین و هم به صورت حرفهای پاسخگوی نیازهای کسب و کارتان است. شرکت هلوبا ارائه نرم افزار حسابداری شرکتی کوچک/متوسط و ویژه توانسته نیازهای مالی عمده شرکتهای کوچک و متوسط را براورده سازد. بیش از دو دهه است که گروه نرم افزاری قیاس در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری در حوزه های مختلف تولید، بازرگانی و خدماتی فعالیت می کند و به خوبی توانسته است با بهره مندی از فناوری های روز در کنار طراحی و تولید نرم افزار حسابداری انبار، خزانه داری، حقوق و دستمزد و غیره و همچنین پیاده سازی در سازمان های متوسط و کوچک و شرکت ها، نرم افزارهای حسابداری رایگان را نیز برای سیستم عامل اندروید پیاده سازی کند و کاربران به راحتی می توانند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. همچنین در نگاره 7 میزان همبستگی دو متغیر تمایل استفاده از نرمافزار و قصد رفتاری در استفاده از نرمافزارهای حسابداری سطح معناداری 659/0 است که از میزان 05/0 بیشتر است.

بهنظر میرسد مصاحبهشوندگان در مدت اشتغال در مشاغل حرفهای حسابداری، چنین مسئولیتی نداشتهاند؛ در غیر این صورت انتظار اولیۀ پژوهشگران بر اولویت و اهمیت بیشتر این عامل تحقق مییافت. نرم افزار حسابداری قیاس در سیستم عامل های ویندوز، وب و اندروید قابل استفاده است. به عنوان مثال کسبوکارهای بزرگ بهتر است نرم افزارهای یکپارچه را بررسی کنند، در حالی که برخی کسبوکارهای کوچک و فروشگاهی تنها به سیستم صدور فاکتور و پرداخت در محل نیاز دارند. همیشه دستخوش تغییر بوده؛ بنابراین بسیار اتفاق میافتد که پروژهای در سالهای اول کار دارای سود بوده و مالیات آن هم پرداخت شده است؛ ولی درنهایت به دلایل بالا به زیان منتج شده است. در صورتی که تراکنشهای پرداخت از اطلاعات بانک شما پاک شود یا آنلاین ضبط نشود، می توانید اطلاعات پرداخت را دستی وارد و ضبط کنید. سلول عصبی بیولوژیکی یا نورون، واحد سازنده سیستم عصبی در انسان است. بسته های نرمافزاری شرکت شایگان سیستم دارای سی دی نصب اتوماتیک و آموزش میباشند و قفل سخت افزاری و راه اندازی آن بسیار آسان است .

از آموزش نرم افزارهای اتوماسیون مالی و حسابداری و اداری پیوست استفاده میکنند و نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست نیز به بسیاری از شرکتهای ایرانی راه یافته است. 2. سال مالی شرکت به 29 اسفند ختم شود و شرکت در دوره­ی مورد مطالعه، سال مالی خود را تغییر نداده باشد. با توجه به روند رو به رشد اینترنت در ایران و صنعت طراحی وب سایت و نرم افزار در دنیا گروه تاویرا تصمیم گرفت تا در حوزه های مختلف از طراحی نرم افزار تا طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک و همچنین بازی سازی (تحت ویندوز، وب و موبایل) فعالیت خود را ادامه بدهد. همچنین میتوانید در این نرم افزارها با امکان انتخاب کارها به صورت اتوماتیک در زمان نیز صرفه جویی کنید و امکان ذخیره اسناد و مدارک در جایی مشخص را نیز داشته باشید. بنابراین در هر زمان که بخواهید میتوانید موجودی کالاها، میزان مانده حساب خودتان و طرف مقابل، هزینهها، سود، زیان و را در کوتاهترین زمان ببینید. شما میتوانید از مهارت های کسب شده در کلاس های آموزش صفر تا صد حسابداری برای رسیدگی به امور مالی هر صنف و کسب وکاری استفاده کنید و درآمدزایی داشته باشید. 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com