عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 26 مهر 1401
بازدید : 1180
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

راه های کاهش وزن و تناسب اندام فاطمه حبشی
داشتن اندامی متناسب نه تنها ارتباط مستقیمی با سلامتی دارد، بلکه به ما کمک می کند تا بهتر از خود مراقبت کنیم و زیبایی اندام مان را دو چندان کرده و همچنین اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد.
از این رو در این مقاله راهکارهای مرتبطی را به شما می دهیم تا به سلامت جسمانی خود بیشتر توجه کنید و همیشه اندامی متناسب داشته باشید.
موضوعات اصلی این صفحه نمایش
با غذا رابطه مثبت برقرار کنید
زنان با اندام زیبا می دانند که غذا در واقع راهی برای متابولیسم است. در نتیجه با این طرز فکر نسبت به غذا خوردن واکنش عاطفی نشان نمی دهند و زمانی که انجام می دهند آن را کنترل می کنند. آنها می دانند که پس از هر وعده غذایی باید میزان کالری مصرفی خود را بسوزانند.
با صدای بلند بخند
از آنجایی که خنده استرس را کاهش می دهد، از اضافه وزن و عادات بد نیز جلوگیری می کند. وقتی استرس دارید ترشح گلوکز در بدن را افزایش می دهید و این گلوکز باعث ترشح انسولین در بدن می شود که باعث می شود انسولین گلوکز را به ذخایر چربی تبدیل کند.
تمرین و تمرین کنید
از باشگاه به عنوان بهانه ای برای ورزش استفاده نکنید. این لزوماً نیازی به سالن بدنسازی ندارد. می‌توانید پیاده‌روی کنید، شنا کنید یا در کلاس یوگا شرکت کنید و خوش اندام شوید یا سعی کنید بدن خود را حفظ کنید.
حتما صبحانه بخورید
صبحانه را به دلیل رژیم غذایی خود حذف نکنید. صبحانه مهم ترین وعده غذایی شماست که نه تنها احساس شادابی را در شما حفظ می کند بلکه متابولیسم بدن را نیز افزایش می دهد.
همچنین بخوانید : ناحیه T صورت چیست و چرا شناخت آن مهم است؟
میان وعده های غنی از پروتئین بخورید
از خوردن تنقلات حاوی پروتئین و چربی های سالم و همچنین وعده های غذایی کامل (صبحانه، ناهار و شام) نترسید. زنان تناسب اندام می دانند از چه میان وعده ها یا وعده های غذایی کامل استفاده کنند. آنها غذای خود را هوشمندانه انتخاب می کنند، در نتیجه نه تنها وزن اضافه می کنند، بلکه بدن آنها همیشه سالم است.
خواب مهمترین اولویت شماست
بی خوابی احساس بدی است. اگر خواب کافی داشته باشید، نه تنها پوست و موی سالمی خواهید داشت، بلکه بدنی سالم نیز خواهید داشت. خواب بخش مهمی از سلامت روحی و جسمی شماست. سعی کنید 8 ساعت در روز بخوابید. این ساعات باید بین 10 شب تا 7 صبح باشد.
از نوشیدنی های پر کالری خودداری کنید
سعی کنید از نوشیدنی های سالم مانند آب میوه های طبیعی استفاده کنید. مصرف نوشیدنی های کافئین دار را محدود کنید.
همیشه آب بنوشید
اگر می خواهید اندامی متناسب داشته باشید، همیشه آب بنوشید. آب یک داروی فوق العاده برای سلامتی است و نوشیدن آب همیشه بدن شما را سالم نگه می دارد.

 

چند روش ساده خانگی برای رسیدن به اندامی متناسب


تاریخ : سه شنبه 12 مهر 1401
بازدید : 578
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

عفونت زخم پای دیابتی

مدیریت قند خون
مراقبت کامل از پا
درمان زخم دیابتی

علاوه بر این به محض مشاهده ی خراش سطحی یا زخم سطحی سریعا باید برای درمان آن اقدام کرد. زیرا در صورت عدم اقدام به موقع، زخم عفونی می شود و درمان آن نیازمند پیچیدگی، صرف زمان و هزینه ی بیشتری می شود.
برای جلوگیری از زخم پای دیابتی مراقبت مناسب از پا شامل موارد زیر می باشد:

شستن روزانه پاها قبل از استفاده از مرطوب کننده
خشک کردن پوست بعد از شست و شو
جلوگیری از وارد شدن اجسام تیز و ریز
جلوگیری از پابرهنه راه رفتن
بررسی ناخن های پا و کوتاه کردن با دقت آن‌ها
پوشیدن کفش راحتی مناسب
بررسی پاها و نگاه کردن روزانه به داخل کفش

 


روند بهبود زخم ها ممکن است به آرامی پیش رود ولی باز ماندن زخم برای چندین هفته، ترشح یا بسیار دردناک شدن آن طبیعی نیست.

 

طولانی شدن روند بهبودی، ممکن است باعث عفونت شود. اولین قدم برای پیشگیری از عفونت، تمیز کردن زخم و پانسمان آن با یک باند تمیز است. مراقبت روزانه از زخم پای دیابتی بسیار اهمیت دارد به‌خصوص در روز های اول ایجاد زخم.
افراد مبتلا به دیابت باید برای پیاده روی از کفش و جوراب استفاده کنند، به خصوص اگر در پایشان زخم ایجاد شده باشد.



پابرهنه بودن، خطر عفونت را افزایش می دهد. افرادی که به هر نوع دیابت مبتلا هستند، اگر زخمی روی پایشان ایجاد شد و خوب نشد، باید به دنبال درمان باشند. فرد اغلب برای مبارزه با هرگونه عفونت نیاز به مصرف آنتی بیوتیک دارد و در صورت شدید بودن عفونت زخم ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان و جراحی داشته باشد.

https://nilsar.com/i-20048/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D8%AE%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%81%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C

 

 

 

 

 

 

 

 


تاریخ : دو شنبه 11 مهر 1401
بازدید : 570
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

تیفور بکسلی
تیفور چیست و کاربرد آن:
تیفور ابزاری است که بار را توسط نیروی کششی جابجا می کند.پراهمیت ترین مزیت تیفور این است که بوسیله آن میتوان اجسام و بار را در هر جهتی جابجا کرد.این نوع تجهیزات به همراه تسمه یا زنجیر با طول های مختلف برای جابه جایی اجسام در جهت عمودی به جهت بالا و پایین،و کشیدن اشیا در یک راستای خاص و همچنین کمک برای بسته بندی های بزرگ بکار می رود.
از ویژگی دیگر آن توانایی کشش بار توسط تجهیز در تمام زاویه ها با توجه به سادگی در طراحی و تعداد قطعات کم، امکان نگهداری آسان از این می باشد. نصب تیفور و متصل کردن بار مورد نظر به قلاب شما به سادگی می توانید با حرکت دستگیره پولیفت، بار را به جهت مورد نظر بکشید.تیفور ثابت است و بار و هر چیزی دیگری که به قلاب متصل است به سمت تیفور کشیده می شود.
تیفور دارای زنجیر و دو قلاب است یکی از قلاب ها به سر سیم بکسل برای حمل بار بسته شده و دیگری به محلی که بار به آنجا منتقل می شود. روی تیفور اهرمی که حالت رفت و برگشت ، قرار دارد که با چرخاندن آن سیم بکسل و قلاب کشیده می شوند با ایمنی تمام.
تیفور مصارف متنوعی دارند برای مثال :حمل ونقل ریلی و جاده ای،پل سازی، ساختمان سازی،کشتی سازی، صنایع برقی صنایع نفت و گاز، معادن، صنایع نظامی و کشاورزی و…بسیاری از صنایع دیگری که تجهیزات سنگین سروکاردارند از تیفور برای حمل ونقل استفاده می کنند.بیشترین کاربرد تیفور، کشیدن، مهار و رگلاژ کردن است، تیفور در آتش نشانی و تیم های امداد و نجات برای بیرون کشیدن اجزا گیر کرده باز استفاده میشود.
انواع تیفور:
تیفور ها در دو نوع برقی و دستی موجود است و رایج ترین آن تیفور دستی است.که پرفروش تر می باشد برای انتقال ازدست کمک می گیرد برای جابجایی به یک اهرم تلسکوپی و سیم بکسل نیاز است که طول آن نامحدود می باشد، ظرفیت بار تیفور در انواع مختلفی تولید می شود و بارهایی را با ظرفیت بین ۸۰۰ تا ۵۰۰۰ کیلوگرم را حمل می کند
مزایای استفاده از تیفور:
جابجایی و سادگی و آسانی در عملکرد
انجام کار در تمام جهات کاری عمودی افقی و زاویه دار
طول زیاد سیم بکسل برای انجام کار
تعمیر و نگهداری خوب در شرایط سخت کاری
کشیدن بار در مسافت ها و ارتفاع های مختلف باربرداری و عملکردی دقیق و مناسب
مزیت موارد استفاده از تیفور:
در پل سازی جابجایی و کشیدن بلوک های پیش ساخته ی بتنی،بازرسی و تعمیر و نگهداری سکوهای کاری آویزان
در ساختمان سازی جابجایی قالب های بتنی و فلزی به صورت عمودی،انجام باربرداری های عمودی ، کشیدن بارو …
در صنایع الکتریکی جابه جایی ترانسفورماتورها،کشیدن کابل های برق و مخابرات (هوایی و زیرزمینی)،مهار کردن تجهیزات برقی و مخابراتی و نصب آنتن
در کشتی سازی پهلوگیری کشتی ها در اسکله ،کشیدن و مهار کردن بار سنگین
در آتش نشانی جدا کردن و کشیدن خودروهای تصادفی،جابجایی پل های اضطرار
رعایت نکات ایمنی در هنگام کار با تیفور:
سیم بکسل به روغن ها یا مواد آلاینده یا گریس نباید آغشته باشد
بار نباید سنگین تراز ظرفیت تیفور باشد
برای حرکت بهتر سیم بکسل قبل از استفاده تیفور را می توان روغن کاری کرد
تنظیم درست سیم بکسل در وسط قلاب کشنده
نگهداری این وسیله در جایی که عاری از اتمسفر خورنده و خنک در جعبه مخصوص باشد تا زنگ نزد
هنگام جابجایی توجه به پیچ خوردگی یابی در سیم ایجاد نشود
هنگام استفاده از دستکش و کفش ایمنی استفاده شود
قلاب تیفور باید دارای ضامن باشد
بااشیای تیز وبرنده تماس پیدا نکند
مطمعن شوید قلاب توسط اسلینگ به یک نقطه اتصال محکم وصل شده باشد

http://tahatools.com/i-11110/%D8%AA%DB%8C%D9%81%D9%88%D8%B1-%D8%A8%DA%A9%D8%B3%D9%84%DB%8C


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com